7. Bölüm /"KAYIP"

71 7 0
                                    

Arkadaşlar hikayedeki bazi bolumleri aral ve mina anlatacak yazim hatalarim veya devrik cumlelerim olabilir kusura bakmayin..

MİNA:

İzel sinavini bitirip beni arbada beklemeye gitmisti. Bense hala matematikle cebellesiyorum.
Yapabildigimi yaptim yapamadigimida salladim. Sinav kagidini hocaya verip asagi indim izelin arabasina dogru hizli adimlar atarak yurudum. Arabayi gorunce donakaldim izel yoktu arabanin kapisi acikti, telefonu yerdeydi. İzel arabasini ve telefonunu bu halde birakip 1 adim atmazken simdi neredeydi??

Hemen telefonumu cikarip serra teyzeyi aradim yani izelin annesini.
"Alo?"
"Alo serra teyze sana bisey soyliyecegim ama telas yapma"
"Ne oldu kizim soylesene"
"İzel yok"
"Nasil yok"
"Biz sinavdaydik o bitirip cikti arabada bekleyecegim dedi bende indim ama arabanin kapisi acik telefonuda yerde"
"Neeeee!!"
"Serra teyze iyimisin"
"Hakki amcanla geliyoruz hemen"

Diyip telefonu kapatti.

"Ne olmus burda" diye soguk bir ses arkamdan seslendi dondugumde umay di bu aralla iris de yanindaydi
"İzel yok " dedim aglamamak icin zor tutarak kendimi
"Nereye gitmis"
"Bilmiyorum sinavdan cikip buraya geldigimde boyleydi burasi, bana haber vermeden yada bir yere gitmezdi ayrica arabasini ve telefonunu burda birakip" gozyaslarimi tutamamastim. Umay bana yaklasip sarildi.
"Aglama cikar bir yerden"
Arala baktigimda yuzu dusmustu.
Aral izeli onemsiyordu ama neden ona boyle davraniyordu merak konusu...
"Ozman izel gitmedi kacirildi" dedi iris.
"Annesi ve babasi geliyorlar heralde polise gideriz." Dememe kalmadi cagda salagi geldi

"Ne oldu ? Kim gidiyomus polise" onun o tavirlari beni cok sinir etmisti.
"Sende eglence ver izel kayboldu doye tamam mi!" diyerek uzerine yurudum umay beni tutup oradan uzaklastirdi...
"Sakin ol mina ben senin yanindayim diyerek bana sarildi"
Bunu kafasina balkon falan mi dusmustu acaba o kadar pesinden kosmustum bana bir merhaba be dememisti.

"İyiki varsin" diyip sarıldım bu anın hic bitmesini istsmiyordum. Serra teyzenin sesini duyunca yanina gittim.
"Mina mina .. İzel nerde?"
"Sakin ol serra teyze. Bende bilmiyorum ama bulucaz" dedim ama serra teyzenin hicde sakinlesmeye niyeti yoktu hakki amca;
"Hadi binin arabaya polise gidiyoruz"
Serra teyze arabaya bindi bende tam binecektim ki arkamdan biri kolumh tuttu umay zannetmistim ama araldi.
"Banada haber ver"
Cagdanin yuzu dusmustu. Pis kiz.

Merdivenlerden cikip polis memurundan yardimci olmasini istedik. Ben serra teyzeyi sakinlestirmeye calistirirken hakki amcada polisin yaninda biseyler icin ugrasiyordu. Saat cok gec olmustu ama ben onlari yanliz birakmak istemiyorum zaten annemlerde az once gitmislerdi ama ben gitmemistim serra teyzenin bana ihtiyaci vardi. Telefonumun titremesiyle bende titredim mesaja baktim.

"Hala bir haber yokmu?"
Aral benden daha fazla merak ediyordu sanki...
"Malesef :("

Serra teyze perisan olmustu. Nerdesin izel....
Hakki amca yanimiza dogru gelince bir haber var zannettim ama soyledigi seyler dusundugum gibi degildi.
"Hadi eve gidelim ,mina kizim senide evine birakalim"
"Bir haber yokmu ne oldu hakki"
"Daha bi haber yok serracım, burda beklememize gerek yok bir sey bulursalar bize haber verecekler"

Serra teyzenin kokunu tutup arabaya indik. Arabaya binip bizim eve gittik. Kapinin onune gelince.
"Serra teyze birseyler bulursaniz yada bir seye ihtiyacin olursa bana haber" diyip gulumsedim oda kafasini salladi arabadan inip eve gittim. Annemler uyumustu bile. Serra teyzenin yaninda olmasaydim bu saatte gelemezdim eve.

Odama cikip yataga oturdum. İzeli kim neden kacirsin yada kacirtsin ki.
Ber.. Berkay mi yoksa!!
Neden kacirtsin ki izeli sonucta arkadaslar. piskolojisi bozuk olsada yapmaz heralde. İcime kurt dusmustu. Kafamda kurcalayip duruyordum.
Umayin bana sarilisini hatirlayip birazda olsa icimi rahatlatmistim.

Cag...cagda!!!!
Tabikide baksa izeli sevmeyen gicik olan kim vardi ki. İlk tartismalarinda bunu odeteceksin demisti bu kizdan hersey beklenirdi. Okula giderken bir adamla konustugunu da gormustuk zaten.
Hemen telefonu elime alip aral a mesaj attim.

" izleden hala haber yok,Ben cagdadan supheleniyorum, onu bir adamla konusurken gormustuk hem izele gicik olan tek kisi o baska dusmani yoktu. Yarin okulda yok kesin izeliacirdiklari yere gider.

Onu takip edecegim.."

GAMZELİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin