14.Kapitola

646 73 2
                                    

BatMan69: Už len tri dni. :3

Pikachu16: Všimla som si. :)

BatMan69: Tešíš sa? Lebo ja áno. <3

Pikachu16: Samozrejme,že sa teším!

BatMan69: Tešíš sa,až tak moc,že nechodíš do školy?

Pikachu16: Ako vieš,že nechodím do školy?

BatMan69: Tvoj milenec ťa furt hľadá a vypytuje sa na teba.

Pikachu16: Andy? :0

BatMan69: Áno,Andy. -_-

Pikachu16: Bože,aký ste len vy slepí! :'D

BatMan69: Prosím?

Pikachu16: Ja chodím do školy,len sa schovávam.

BatMan69: Pred čím/kým?

Pikachu16 sa odhlásil/a.

Položila som mobil na stolík a sadla si na parapetu. Slnko,už pomaly zapadalo a obloha sa sfarbievala do ružova. Na ulici bolo pár ľudí. Pani McCryingová,ktorá polievala svoj záhon bielich ruží. Malý susedovich Mathew sa hral s autíčkami na verande. Až teraz som si uvedomila,že aj ja som bola ako on. Ako Mathew. Iba ja som sa hrávala s bábikami a nie s autíčkami. Bolo to tak dávno a predsa si pamätám ako by to bolo včera. Všetko je tak blízko a predsa tak ďaleko.

,,Marry?! Máš návštevu!'' zakričala zdola mama.

Zbehla som po schodoch a zamierila k dverám.

,,Čo tu ty,chceš?" zhrozila som sa,keď som zbadala Filipa.

,,Marry. Prosím,daj si to vysvetliť.'' chytil ma za ruku. Zavrela som dvere a vyšla von. Nepotrebujem aby naši všetko počuli.

,,My si nemáme,čo vysvetľovať.'' sykla som.

,,Bol som hlupák,že som ťa nechal. Marry ja ťa milujem.'' chytil ma za zadok a pritlačil k sebe.

,,Filip,nechaj ma.'' snažila som sa od neho odtlačiť,ale on sa nedal. Vrhol sa na môj krk.

,,Filip,prosím.'' slzy som mala v očiach.

,,Ty si nerozumel?! Povedala nie,tak vypadni! Hneď!"zhukol a Filip sa hneď pakoval.

Bol to Andy. Neviem kde sa tu vzal,ale bola som šťastná,že ho vidím. Otočil sa na mňa a pritúlil si ma k sebe. Objal ma okolo bokov a dal mi pusu do vlasov. Ja som potichu vzlykala lebo mi to pripomenulo vzťah a to pekné,čo som s Filipom prežila.

,,Neplač,moja.'' tíšil ma.

,,K-kde sa t-tu,b-ber-ieš?" povedala som pri vzlykoch.

,,Batmanovská intuícia.'' zamumlal a ja som sa zasmiala.

,,Poď,pôjdeme sa prejsť.'' navrhol a ja som súhlasila.

Prechádzali sme sa a držali sme sa za ruky. Viem,že to nie je správne. Viem,že mu ublížim..aj neznámemu.

BatMan69: Hej? Naozaj? Vážne?

BatMan69: Nehoráznoznosť!

BatMan69: Počuješ?! NEHORÁZNOSŤ!

Ahoj,ľudkovia!
Viem,že je to krátke,ale sľubujem,že zajtra budú dlhšie.♥
Prepáčte,za chyby. :)

†God Bless You†

TannyBlack

Who Are You? {BVB}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora