Freddies perspektiv
Jag bara stod där och kollade på när Lilly och den där Killen kysstes.
Sara:Det verkar som att Erik och Lilly är ihop.
Jag:Erik?
Sara:Ja,killen som Lilly kysser heter Erik.
Jag:Jaha.
när jag tittade tillbaka på Lilly och Erik så såg jag att dom tittade på oss.
Jag vände mig snabbt om och tittade på Sara.
Jag:Sara,ska vi fixa en filmkväll i filmsalen?
Sara:Ja Vad kul, jag går och frågar om Erik och Lilly vill följa med.
Jag:Okej.
Sara sprang fram till Lilly och Erik och frågade.
Sedan så reste sig Lilly och Erik upp och Sara sprang fram till mig.
Sara:Dom ville följa med.
--------------------------------------------------------------------------------------------
Filmkvällen
Lillys Perspektiv
Jag hade tagit på mig en mjukiströja och ett par Adidas mjukisbyxor som jag fick låna av Erik.
Erik hade ochså på så sig en mjukiströja och ett par Adidas mjukisbyxor på sig.
Sedan så gick vi till Filmkvällen.
När vi var framme vid Filmsalen så var det ungefär 20 killar och 20 tjejer där inne.
Filmen vi skulle se var Wild Child en komedi film. Den passade ju faktiskt för den filmen handlar ju om att hon åker på internatskola så det passade ju.
När vi hade satt oss ner med Popcon och Coca Cola och skulle se filmen så kom Freddie fram till mig.
Freddie:Lilly kan jag få prata med dig?
Jag:Ja,Okej
Jag reste mig upp och gick till Freddie.
Freddies Perspektiv
Jag tänkte att jag skulle säga till Lilly att jag älskar henne vad som än händer .
Lilly:Vad var det du ville.
Jag:Jag ville säga att jag är Ledsen för allt snälla kan du förlåta mig.
Lilly:Ok,Jag kan väl förlåta dig.
Jag sprang närmare Lilly och kramade Lilly för jag blev så glad.
Jag:Tack,Lilly jag älskar dig.
Lilly:Freddie du vet att jag älskar Erik.
Jag;Ja.
Lilly:Ska vi gå in nu då.
Jag:Ja.
Sedan så gick vi vidare in igen.
Lillys Perspektiv
När jag och Freddie hade gått in så hade dom redan börjat filmen.
När jag gick fram till min plats så ser jag att någon sitter där. Jag tänkte att hon kanske bara hade tagit fel stol så jag gick närmare.
När jag gick närmare så blev jag helt chockad.
Mina tårar börjar rinna mer och mer.
Där sitter Erik och hånglar med en tjej med långt blont hår.
\\\\\ Vad tyckte ni? nu blev det ett ganska långt kapitel ochså. Hoppas att ni gillade det. ;)
YOU ARE READING
Internatskolan
RomanceLilly är en tjej på 16år som är ihop med den populära killen Freddie.Allt går bra (Tror hon) tills hon inser att han är otrogen med Lindsey den populära tjejen. Hon åker till en internatskola för att försöka glömma Freddie.på internatskolan träffar...