Freddie:Hej,Älskii vart är du?
Jag:Jag vill aldrig mer se dig.
Freddie:Vad har hänt?
Jag:Du krossade mitt hjärta.
Freddie:Va?
jag kastade min Iphone 5 i golvet eftersom att jag inte kunde styra mina känslor.Jag var både arg och ledsen.Plötsligt hörde jag att ytterdörren slog upp.Fotstegen närmade sig köket och sedan mitt rum tills min dörr öppnades.
Mamma:Hej Gumman,Vanilj glassen är i köket.
jag andades ut.Vilken tur att det bara var mamma.
Jag:Tack Mamma.
Mamma:Allt för min lilla flicka, Men Lilly Jag måste tyvär åka och jobba igen.
Jag:Varför?
Mamma:För att vi måste ju ha pengar,Jag fick bara vara borta i 10 min sedan så var jag tvugen att va på jobbet igen.
Jag:Okej men tack så jätte mycket för vanilj glassen.
Mamma gav mig en stor kram och sedan sa hon något som fick mig så glad.
Mamma:Om du vill så kan du få åka på internatskola så slipper du Freddie jag kan köra dig ditt imorgon om du vill.
Jag:Jaa,Mamma det vill jag,Du är BÄST.
sedan så var mamma tvungen att åka till jobbet.
När mamma åkte så gick jag till köket och tog lite vanilj glass tills jag hörde att någon knackade på ytterdörren.Jag tänkte att det kanske var grannen för dom brukade alltid tappa bort sin hund.Jag gick och öppnade dörren.Där stog killen som har krossat mitt hjärta.
Freddie:Lilly jag vill att du berättar varför du är arg på mig.
Jag:Varför jag är arg på dig,Det borde väl du veta.
Freddie:Nej,det vet jag inte.
jag började få tårar i ögonen dom bara rann och rann. till slut fick jag fram orden.
Jag:Du var otrogen.
Freddie såg helt chockad ut.Han visste nog inte vad han skulle säga.Efter 3 min så fick fram orden.
Freddie:Förlåt Lilly.
Jag stängde ytterdörren mitt framför honom och gick mot köket och tog min glass och gick till mitt rum.
I mitt rum tog jag min dator och kollade på internatskolan som jag skulle åka till imorgon.
\\\\Hej,Jag hoppas att ni gillade Kapitel 2 kommentera gärna.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Internatskolan
RomanceLilly är en tjej på 16år som är ihop med den populära killen Freddie.Allt går bra (Tror hon) tills hon inser att han är otrogen med Lindsey den populära tjejen. Hon åker till en internatskola för att försöka glömma Freddie.på internatskolan träffar...