Bölüm 1

18 0 0
                                    



>> '' 17... Aşkın yaşıdır derler. Öyledir de. 2-3 yıl sonra gülebileceğin tüm abuk sabuk hikâyeleri o dönemde yaşarsın ama gerçek aşkı o zaman bulursun işte. Duyguların saftır, hiçbir derdin tasan yoktur... Sadece seversin.''

Bana uymayan bir dizi safsata daha.

Ben 20 yaşındayım. Ve daha âşık olmadım. Yani galiba. Çünkü ben öyle saf duygular yaşamadım. Erkekleri kullandım desem yerinde olur aslında. Siz de bilirsiniz o yaştaki erkekler ellemek için senin tüm ihtiyaçlarını karşılarlar.

*Aşkım canım çikolata çekti de ; Sana 10 tane çikolata getirir.

*Restoran'a götürür, tüm hesabı öder.

Bu erkeklik değil kardeşim. Bu sigorta. Kızı iyice kendine bağlıyor ki ellemeye kalktığında kız ses çıkarmasın. Erkek popülasyonunun kanı bozuk. İki beyinli,bok yiyenler. >>

Sessizce tarihi attı ve günlüğü kapattı Lamia . Yazdığı onca şeyden bağımsız olarak yüzü ifadesizdi. Hızlıca masanın üst rafında duran lastik tokayı eline aldı ve parlak kahverengi saçlarını rahatça topladı. Sonra saate ilişti gözü 03.25.

''Hadi ya o kadar geç oldu mu?''dedi orta seviyedeki çatallı sesiyle.

Yüzünü ovuşturdu ve kafasını eğdi. Bu nereye kadar böyle gidecekti? Bu aptal monoton hayat Lamia'yı sıkıyordu. YGS - LYS derken kendini gerçekten iyi oyalamış, aklındaki derinliklerden kaçmıştı. Oysa şimdi ne zaman sussa düşüyordu o derinliklere. Ve nedendir şu sıralar çok susmaya başlamıştı. Üniversite'ye gidip geliyor, arada kantinde rastladığı arkadaşlarına tebessüm ediyor, sorarlarsa cevap veriyordu. Rahatsız olmuyordu. Aksine rahattı. Zaten hiçbir zaman sosyal ve konuşkan biri olmamıştı. Ama bu sustukları farklıydı. Bu göz dalmalarında misafir falan gelmiyordu işte.

Yalnız değil Lamia. Sevgilisi var. Ama arkadaşlarına nasılsa Hakan'a da öyle davranıyor. Herkesle arasında bir mesafe , bir engel var. Ararsa konuşuyor, normal sevgililer gibi ''aşkım, cicimler'' havada uçuşmuyor.

Hakan'ın onu sevmediğini biliyor. Tıpkı kendisinin de Hakan'ı sevmediği gibi. Bilirsiniz şu çıkar ilişkilerini. İkisi de babalarını ün'üyle tanınyor. Lamia da bu ilişki sayesinde saçma 'çıkma' teklifleriyle uğraşmıyor. Hakan da boşta kalmamış oluyor.

Birden silkindi Lamia. Dalan gözlerini birkaç kere hızlıca kırpıştırdı. Hep oluyordu bu.

Çarpan kapı sesini duyunca ayağa fırladı. Bu saatte kim gelmiş olabilirdi? Evde tek olduğuna ilk defa içinden sövmüştü. 2 yıldır ilk defa...

Bölüm sonu-

Merhaba ! Payidar için nedense çok heyecanlıyım. Güzel olacağını hissediyorum. İnşAllah beklediğim gibi olur.Ayrıca bölümleri şu günlerde çok sık koyacağım fakat diğer haftalarda bu daha seyrek bir hal alabilir. Bir isteğiniz veya şikayetiniz olursa her zaman açığım. Desteklerinizi bekliyorum. sevgiler :)

Payidar (Sonsuz Aşk)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin