Adlina, Hani, Lia, Sara, Aishah, Fara, Qadrina dn Shamimi trgelak gelak menonton Running Man.
Wlaupun dh pukul 12 tgh malam, mereka tak mrasa mngantuk. Bdk bdk zaman skrg ayayaya.... --'
"Wey aku lapaaa!" Rungut Fara. "Kau bru mkn nasi seperiuk!" Usik Sara. "Otak kau seperiuk! Sepak ang!" Fara mencebik.
"Alaaa diam la! Aku nk tgk la!" Hani malas nak layan prangai kbudak budakkan Sara dn Fara.
"Tah korg ni. Gi la masak megi. Masak utk 8 org skali." Balas Aishah. "Makan je tau!" Sara berlalu ke dapur.
"Korg ni bkn adik beradik tp gaduh kalah Daehan Manse Mingguk!" Usik Qadrina. "Sebok la! Biar la!" Sara tarik muncung 10 depa (hahaha dahsyat giler)
"Mimi dh tido! Hahaha!" Fara menepuk Mimi dgn bntal kecil di tgnnya. "Ish semak la kau!" Mimi mencubit bibir Fara yg ala ala Angelina Jolie itu
"Oi sakit la pendek!" Fara geram. "Nenek kebayan mengamuk!" Ejek Shamimi. "Sini kau Mimi!"
"Oi tepi la!!" Adllina geram dgn prangai mereka. "Oi! Aku nak tengok Song Jihyo woi!" Qadrina membaling bantal pd mreka.
Fara dn Mimi bkejaran di bilik mreka. Sara trgelak smpai trbatuk batuk. Hahaa kesian +-+
"Oi klau x nk tgk, aku rmpas jp tmpat ko ni!" Aishah duduk di tempat Sara yang dekat dgn penghawa dingin, pergghh sejuk
"Oii jgn! Tu spot aku!" Sara sgera masuk blik. "Tepi la woii!" Lia menggeletek Sara. "Hahahaha!!" Sara trgelak.
"Wadoiii runtuh rumah ni." Ujar Mimi. "Ko ckp apa?" Sara bgn. "Runtuh rumah ni dgn gelak kau yg hahaha macam monster!" Ejek Mimi. "Woii!!"
"Duduk la woi!" Hani membaling bantal. "Adoi sakitla! Aku tgh ambik megi yg bdk tu lupe!"
Fara mnghalang mangkum megi dri hmpir dikenakan tembakan bantal bazooka dri Hani.
"Megi wei! Megi!" Sarah trlompat lompat. "Xyh la trlompat mcm kau x prnh mkn megi --' Agak agak la." Tegur Mimi.
"Euhehehe, sorry babe sorry!"
YOU ARE READING
KASIH SAHABAT [C]
Kısa HikayeHani Elyna, Lia Eryna, Sara Harithah, Adlina Aisyah, Aishah Maisara, Fara Amira, Qadrina Aleana dan Shamimi Shahira adlh shbt sjk kecil Mereka brtemu di rumah yatim piatu dn kini mreka tinggl srumah. Prshbatan mreka bagaikn aur dgn tebing dn x dpt...