Son Bölüm

43 1 0
                                    



Ertesi

Saat 09:05 Feyza eve geldi kapı aralıktı bi yere gitmiştir diyerek içeri masayı gördü Ozan masanın diğer tarafında uzanmıştı görünmüyordu masaya yaklaşınca fark etti içki içip sızdığını düşünürken notu gördü notta "Asıl ayrılık dönmek imkânsızlaştığında gerçekleşir" yazıyordu sonra ilaç şişesini gördü ağlama çığlıklarla birleşti ama sadece kalk diyebiliyordu şok içerisindeydi sese Ozan'ın komşuları yetişti ambulansı aradılar zaten Feyza geldiğinde Ozan çoktan gitmişti.

Batuhan: Okuluna Londra'da devam etti başarılı bi mühendis olacak fakat hep içinde bi burukluk kalacaktı.

Annesi: Olayı duyunca kalp krizi geçirdi uzun bi süre hastanede yattı ama yaklaşık bi hafta sonra vefat etti.

Babası: Oğlunu kaybettikten sonra eşini hastanede beklerken harap olmuştu oğlu ile küs olarak kaybettiği için vicdan azabı çekiyordu eşinide kaybettikten sonra bundan da kendini suçlarken felç oldu.

Feyza: Ozan'ı kaybetmenin tüm hüznüyle kendini eve kapattı ailesinin devam etmesi üzerine baskısına rağmen okulu bıraktı daha sonra görücü usulünce evlendi ama içinde Ozan vardı.

İşte asıl kayıplarımız imkansızlaşandır bi çok insan elde edebileceği şeyleri bekler elde edebilecekleri şeyleri kaybedebileceklerini düşünmez elinizde olanları kaybettikten sonra istediğinizi yapın geri döndüremezsiniz kim olursanız olun bu yüzden elinizde olan şeylerin kıymetini elinizdeyken bilin kaybettikten sonra hiçbir anlamı yok sevgi kutsaldır her varlığa farklı bi sevginiz olmalı ancak böyle kazanırız sevgi ile beslemediğiniz herşey bi gün sizi terk eder.

Sevginizi esirgemeyin.
-Servet Sekmeç

Ayrılığın ErtesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin