Medya: Miray
Bölüm şarkısı: bora duran sen de gidersen
Sabah uyandığımda başım biraz agiriyordu . Yataktan kalkarken dünkü olaylar geldi aklıma cerenin tehtidi, eve geldiğimde ağlama ve tabiki buketin öğütleri, banyoya giderken bunları unutmaya çalıştım . Aynanın karşısına gectigimde gözlerimin altında oluşan o korkunç halkaları gördüm . Oflayip elimi yüzümü yikadim. Sonra buketi uyandirmaya gidecektim ki bana bağıran sesini duydum.
"Miraaayy, hadi uyan kahvaltı hazır tatlım" ahh hava bana hoş kahvaltıyi hep o hazırlıyor canım arkadaşım . Kahvalti ettikten sonra üzerimi giyindim. Siyah halkalardan makyaj yapıp kurtularak saçlarımı duzlestirdim ve buketle evden çıktık★★★★★OKUL★★★★★★★
Okula vardigimizda zilin çalmasına 5,10 dakika vardı. Buketle ayrılmadan önce "kendindesin dimi bak eğer kötü olursan hocaya deriz eve döneriz" gibi sözler dedikten sonra ayrıldık.
Sınıfa girdiğimizde zil calmisti zaten meteyi göz ardı ederek , birkaç sıra arkadaki çocuğun yanına oturdum. Allahtan yani boştu çocuğun. Çocuk hemen;
"Merhaba" dedi."Merhaba"
"Ismin ne?" Napican ismini tövbe tövbe.
"Miray senin"
"Emre" dedi. Ve gayet hoşnut bir tavırla elini saçlarına götürdü. Ve arkasına yaslandi. Bende kitapları çıkartıp arkama yaslandim ve bana sinirli sinirli bakan meteyi gördüm. Hemen telefonu çıkararak öğretmen gelene kadar telefonla ilgilendim . Ahhh ders yine MATEMATİK kapı açılınca içeri göbekli ve kel bir hoca girdi ve
" hocaniz hasta oldu. Isteyen okulun bahçesinde gezebilir . Yalnız sınıfta kalanlar biraz sessiz olsun" deyip arkasına bakmadan gitti.
Oh be iki saat boş geçecek derslerde 45 dakikaydı zaten. Teneffüs olunca bukete hava atıcam bizim dersler boş diye yasasinnn kötülük. Yalnız şimdi ne yapıcam . Dışarı ciksam tek başıma olmaz .sınıfta da telefonla uğraş uğraş nereye kadar diye düşünürken emre
" eee güzellik ne yapacaksın, istersen bizim eve gidelim " deyince tam ağzının payını verecekken
"Ne diyorsun lan senn " diyip beni korumaya çalışan meteye baktım . Bende hemen
"Asıl sen ne diyorsun . Beni korumaya çalışma ben kendimi korurum sana ihtiyacım yok" deyip meteyi tersledim. Daha sonrada emrenin ağzının payını vericektim ama şimdi değil. Çantami alıp koşarak sınıftan çıktım . Zil ben çıktıktan sonra çaldı. Hemen buketi aramaya koyuldum~~~~~metenin ağzından~~~~~
Miray sınıftan çıktıktan sonra Emre'ye dönüp "öğlede parkın orda buluşalım bir taraflarına koyucam senin" deyip ateşi aramaya gittim.
(Metenin ağzından biraz kısa oldu Özür dilerim)
~~~~~mirayin ağzından ~~~~~~
Buketi gördüğümde ilk önce endişeli endişeli bana baktı sonra ben gülünce o da güldü ve bana doğru yürüdü.
"Iyisin dimi " dedi bende oflayarak
"Iyiyim merak etmeee " deyip koluna girdim. Bukette biraz kısık sesle
"Mirayyy canııımmm " deyince bişey isteyeceğini anladım
" ne isteyeceğinnn " dedim.
" ogleyinde parka gidicem , yani sınıftakiler öyle ayarlamislar. Beni de çağırdılar. Ve istersem seni de getirebilirim , deyince ben hemen olur demedim tabikiiiiii! !!!!!!
" olmaz gelmem ben şimdi ateşte gelir . Ateş gelirse mete de gelir mete gelirse cerende gelir olmaz yani gelmem ben "
Dedim buket gülerek
" merak etme sadece bizim sınıf ve bizim kızlar gelecek ya hadi lütfen gell" deyince dayanamadım.
"Tamam gelirimm" deyiverdim. Sonra zil çaldı buket sınıfına gidince bende sınıfa gitmeye karar verdim. Bir dakika ben hayirrr olamazz bukete hava atmayiii unuttum neyse artık geçti. Koridorda yürürken arkamdan "ıhı ıhı" sesiyle yanımda beliren meteye bakarak "ne oldu mete " dedim bıkkınlıkla " niye beni böyle tersliyorsun . Hayır yani ben sana ne yaptım" deyince bende ona "hiiç seni terslemiyorum. Sadece şeyyy ....." dedim fakat devamını getiremedim . Meteyse " şey ne?" Diye sorunca kafamı iki yana sallayarak sınıfa doğru yürümeye başladım. Fakat mete beni belimden tuttu ve kendine çevirip " Miray yapma böyle " dedi. "Ne yapma biz sevgilimiyiz HAYIR o yüzden bana hesap soramassin sadece buu" deyip sınıfa doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neydik Ne Olduk
ChickLit¤ futboldan başlayan bir hikayenin nereye gideceği muamma. ¤ bir baba ölmüşken çocuğuna ne tür bir zarar bırakabilir. ¤ kin ve nefret mi yoksa huzur ve aşk mı? Mete♥Miray Mirmet Bakalim hikaye neydi ne olduu? ??