BÖLÜM 6 (taktik)

68 11 4
                                    

Medya:Miray

Hocanın düdüğü çalmasiyla maç başladı. Mete düşündüğümden de iyi oynuyordu. Bizim 2. Ultra yakışıklı mete kadar iyi oynayamiyordu. Haydaaa bilin bakalım ne oldu? Dakika 1 gol 1 peki golü atan kişi kim? Tabiki mete. Golü attıktan sonra bana baktı ve göz kırptı. Kalbim nedense çok heyecandan herhalde küt küt atıyordu.

2. Ultra yakışıklı çok sinirlendi. Bu arada 2. Ultra çocuğumuz ve mete farklı takımdalar. Emre ve 2. Ultra yakışıklı ise aynı takımdalar. Nalettt olsun ama bir nevi iyi oldu.

Evet 2. Ultra çocuğumuz gol atmak istiyor ama mete izin vermiyor. Kız acaba spiker mi olsam ne Ayy kulağa bir güzel geldi. Tamam sustum.

"Hadi meteee" diye bağrınca herkezin odak noktası oldum.ama ben meteye baktım oda bana bakıyordu. Hemen göz kırptım. Anlamış olacakki bilek güreşinde ki gibi durumdan faydalanip Emre'nin ayağındaki topu alıp kaleye doğru gidip gol attı.

Tabi gol attıktan sonra göz kırpmayı ve sırıtmayı ihmal etmedi. Tabi bende sırıtmayı ihmal etmedim. Hoca düdüğü çaldığı zaman herkez hocaya baktı.

"Ilk yarı mola" deyince seyirciler ayağa kalktı. Futbol oynayanlarda su içmeye gittiler. Gamzede sinirle kalktı. "Hey ne oluyor" sorunca kolumdan tutup dışarıya çıkarttı beni ve

"Ne yapıyorsun gamze " diye bagirdigimda gamze "sevgiline söyle emreden uzak dursun dövdüğü yetmemiş br de ikiniz oyun yapıp kandırıyorsunuz çocuğu" dedi. Tabi benim ağzım 10 metre açıldı.

"Sen ne dediğinin farkında mısın? 1. Si ben metenin sevgilisi değilim hatta hiçbişesi değilim 2. Si banane metenin Emre'yi dövmesinden 3. Sü biz oyun yapmadık taktik yaptık. Çok istiyorsan sende sevgiline yap" dedim. Özellikle yap kelimesine vurgu yaptım. Aptal ne dediğin farkında bile değil. Gelmiş karşıma vıdı vıdı yapıyor.

"Ödeteceğim kızım size bunu" deyip Emre'nin yanına gitti. Iyyy paçoz. Bende kollarimi göğsümde birleştirip onları izledim. Gamze Emre'nin kulağına bişeyler diyordu. Sonra emre sırıtıp çak şeklinde elini uzattığında Gamzede gülüp çakk şeklinde Emre'nin eline vurdu. Bu işte bişey var ama dur bakalım.

Ben seyirci koltuklarına doğru ilerlerken biri kolumdan tuttu bilin bakalım kim? Meteeee değil kolumu tutan kişi gamzeydi. "Izle bakalım başarılı sevgilini" dedi. Te allahım kızım gamze seni bana paraylami yolluyorlar. " beynimdeki tatlı beyin hücrelerime zarar veriyorsun ikile" deyince sırıtıp seyirci koltuklarına geçti. Bak nasılda sözüme geliyor iyi evlatttt !!!!!!

Hocanın düdüğü çalmasiyla 2. Yarı başladı. Bende derin düşüncelere başladım. Ayy ne kafiyeli oldu. Neyse. Şimdi gamze ve emre En fazla ne yapabilirler ki benim taktiğimi kullanıp gol attirabilirler. Zaten maç 2-0 en fazla 2-1 olur. Metenin de gol atarsa her halukarda maç bizde diye düşünürken gamzenin "Hadi" diye bağırışını pardon Türkçede ona cirlamak deniliyordu. Cırlayışını duydum. Doğal olarak tek odak noktası o oldu. Ne dedim taktigimizi kullanıyorlar. N zekiyim ya diye düşünürken biri "aaaahhhhh" "aaaaaaaaah" diye bağırışını duydum.1 dakika bu ses ! Hayır ! Hayır! Bu ses metenin sesi!....

Hemen meteye doğru baktım. Bir de ne göreyim yok artık! Meteyi mi sakatlamislar. Hoca düdüğü çalıp metenin yanına koştu. O koşunca herkez de hocayla birlikte metenin başına toplandilar. O sırada emre ve gamze ikilisi gülüşüp duruyorlar dı. Hemen gamzenin koluna yapışıp dışarı çıkarttım. Şeytan hala gülüyor. Ben buna tepkisiz kalırmıyım Hayır diyen iç sese hak vererek gamzenin sağ yanağına tokatı yapıştırdım.

Neydik Ne OldukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin