Моя сила

57 3 0
                                    

Еммі виповнтлось 23 роки як сталося диво...
Уже повнолітньою дівчина переїхала до Лос-Анджелосу.
Голубоока блондинка,яка приваблювала всіх перехожих не була щасливою.Неодружина,не маючи коханої людини вона пішла до найближчого нічного клубу щоб відпочити від усього що звалилось на її плечі.Біля 01:46 Рейл завела червоний "Смарт". Це марка невеличкого автомобіля.
Ось із клубу виривається п'яний хлопець років так 25.Підійшовши до машини Емми від постукав двічі і пройшов мимо.Він не побачив її через затемнені вікна,хоч так шукав її поглядом.Так вона сподобалась йому...та це не було кохання.
Дівчина завела мотор,увімкнула фари,та що це!?Той самий хлопець із клубу стояв прямо перед капотом автомобіля.Вона закричала.Так, вона боялася його тим більш у не тверезому стані.Він обережно ступав до неї і відкрив водійську дверку.Дівчина не тікала,знаючи що це було б марно.Він схватив її за рука та вона вирвала її!Джастіну це не сподоболось.Він спробував вдарити її але вона лише махнула рукою як його віднесло в сторону і він впав на асвальт.
" Відьма!Відьма!"закричав він і спотикаючись побіг геть.
Емма розгубилася.Її сила про яку ніхто не знав почала проявлятися.Вона була в паніці і дума що з'їхала з глузду.Вона сирота,хто може пояснити це все?
Різко відчинила двері і розігналася.Мільйон ударів серця в секунду-так здавалося чародійці.Швидкість зростала з секундами:60,80,100,140,200...
Вона виїхала на трасу.
Цього ж дня сталося лихо.Її забрали у реайнімацію.Аварія про яку скоро дізналося все місто.Вантажівка не змогла розминутися із маленьким смартом.

Емма РейліWhere stories live. Discover now