Merhaba arkadaşlar yepyeni bir bölümle sizlerleyiz. +4 voteye yeni bölüm gelir. Çok az vote ve yorum geliyor biraz destek please. ^^ Multimedyada Cem var.
Beylem'in Ağzından
Eve gelmiştim. Her zamanki gibi yorgundum. Yorgunluğumu üzerimden atmak için duşa girdim. Gözyaşlarım suya karışıp ardından yatağıma uzanıp boş boş tavana bakındığımda anlamıştım herşeyi. Keşkelerim vardı. Hem de çok.
- Beyleem!
+ Efendim anne
- Çay yap
+ Tamam
Nemli gözlerimi silip hiçbir şey olmamış gibi çay yaptım ben de. Yapacak bir şeyim kalmamıştı. Çok üzülmüştüm. Kırılmamıştım, paramparça olmuştum. Ben bunları hakedecek ne yaptım?Damla'nın Ağzından
Lanet olsun! Ben bu Cem'in yakarım çırasını. Millete benim hakkımda yalan yanlış şeyler söylüyor. Tam bir iki yüzlü! Yarın okulda göstercem gününü.
Sakinleşmek için rock dinlerken aklıma küçüklüğüm geldi. Ne kadar aptaldım. Hala aynı aptallığımla devam ediyorum zaten de küçükken sevgim platonikti. Çok çekingendim. Bir türlü açılamazdım sevdiğime karşı. Şimdi ise sevdiğimi utanmadan haykırarak söyleyebiliyorum. Ama hiçbirine değmez. Lanet olsun ki değmez.
Gece saat 01:01 Ben hala uyuyamıyorum. Cem'den nasıl intikam alabilirim ki? Seviyorum ama soğudum da. Gittikçe elinin tersiyle itiyor beni. Haketmedim bunların hiçbirini. HA - KET - ME - DİM.Alarmı kapatıp yeni bir güne merhaba demeyi çok isterdim ama hiç de öyle olmadı. Ağzımın suyu akmıştı ve gözlerimde çapak. Tam bir depresyondaki komşu kızına benziyodum.
Kalkar kalkmaz lavobaya gidip sonra da dişlerimi fırçaladım. Lanet olsun, dişlerim mükemmel! Kahvaltımı yapıp okula gitmek için yol aldım.
Okula geldiğimde gözler benim üzerimdeydi. Herkes " Oha sen Cem'e tokat mı attın?? " diye özürlüce cümleler kuruyorlardı. Hepsine umursamaz bakışlar atarak Beylem'i buldum. Hayret, ilk defa benden önce gelmişti okula. Bana sert sert baktı ilk önce ve ben anlamamış gibi cırtlak sesimle " Günaydııın " diye bağırdım.
+ Damla tüm okul seni konuşuyor ve Cem ise senin hakkında ' Damla'yı kullandım ' diye dedikodular çıkarıyormuş. Ve sen hiçbir şey olmamış gibi sırıtabiliyorsun ya helal sana.
- Biliyorum, herşeyi biliyorum. Sakin ol kanka. Bugün anasından emdiği sütü burnundan getircem.
+ Kızım çocuk seni takmıyor, ne yapcan acaba?
- Görürsün.
dedim ve alaycı bir bakış attım. Beylem ise ' Mal bu kız yemin ediyorum ' dercesine bakış attı ve ben kaşlarımı çattım. Umursamaz bir tavırla sırasına geçti. Evet biz yüz mimiklerimizle konuşabilen best friendlerdeniz.Beylem'in Ağzından
Son derse girmiştik her zamanki gibi çok yorucu bir gündü.
Zilin çalmasıyla Damla koşuşturak sınıftan çıktı. Ben de Eflin'in sınıfına gittim ve Eflin'i bulup eve doğru yola çıktık. Derken ne görelim? Bizim deli Damla, Cem'in arkasından elinde su şişesi ile kosturuyor. Tamam deli meli de bu ne şimdi? Tüm okulun önü su içinde. Herkes Damla'nın bu davranışına ağzı açık bir şekilde baktı. Mal Cem ise okul dışına çıkınca malum Damla da onun arkasından gitti. Off Damla of. Rezil oldular.
Damla üstü başı ıslak bir şekilde yanımıza geldi. Cem de sanırım onu ıslatmış.
- Damla çakcam şimdi ağzına. Mal mısın kızım? Bu ne?
+ Banane. Ahahah şu Cem'in tipine bir baksana sırılsıklam ıslanmış. Yazık. Şimdi de bana sırılsıklam aşık oldu iyi mi?
- Damla, o çocuk seni takmıyor bile. Şu haline bak! Rezil ediyorsun kendini. Yeter! Şuna bir son ver artık istersen.
+ Bıktım lan bıktım. Çok tükendim be. Biri de adam gibi sevmiyor anasını satiyim.
- Erkek işte bunlar Damla öğren. Daha düne kadar canım cicim derler sonra da hadi kızım yalla
Sanırım biraz fazla abartmıştım. Ama ne yapayım? Cem onu takmıyor bile. Damla rahat durmaz. Kesin bugün kıyameti koparır. Eflin ile eve gittikten sonra telefonuma baktım ve whatsappa girdim. Ne göreyim? Damla şizofreni tüm okulu eklemiş gruba ve Cem ile kavga ediyor. Cem'in kankaları durur mu? Hemen çıkartmışlar Damlayı gruptan. Salak Damla da herkesi yönetici yapmış. Damla'yı gruptan çıkarttıktan sonra arkasından konuşmaya başladılar. Ben de bunu görür görmez Cem'i, Cem'in kankalarını falan çıkartıp Damlayı ekledim gruba.Damlan'nın Ağzından
Özürlü bunlar yemin ediyorum. Aptallar. Millet özelden mesajlar atmaya başladı. Hepsini engelledim. Derken Cem'e mesaj attım. " Aptalsın sen " diye. " Hayır sen " diye mesaj attı. Ne yapmaya çalışıyordu bu çocuk? Ona şu mesajları attım ve hep görüldü yaptı.
- Anlamıyosun beni
- Yada anlatamıyorum kendimi
- Yada anlayıp da anlamamazlıktan geliyosun
- Hangisi?
- Neden cevap vermiyosun?
- Çok mu zor sorularım?
- Yoksa çok mu koyuyo sana?
- O değil de neden benden nefret ediyosun?
+ Nefret etmiyorum. Konuşmak istemiyorum sadece
Dedi ve bir şey demedim, diyemedim. Beni takmamıştı. Lanet olsun beni iplemiyordu.Sanırım şu anda odamdaki boy aynamın karşısına geçip dertleşme zamanı. Evet aynanın karşısına. Çünkü sen ağlarken o gülmüyor. Ve bu gece Cem ile aramızdaki herşeyi unutucam. Bana aşkım dediklerini, hatta onların sınıflarına girdiğim zaman bana aşkım diye bağırışını, bana " Seni bırakmayacağıma söz veriyorum " dediğini ve bırakıp sözünde durmadığını, benim omzuma elini koyup merdivenden yürüdüğümüz o günü, sınıf defteriyle birbirimizin kafasına vurduklarımızı, benim saçlarımla oynayışını, benim onun için 7 kişilik kız grubunun arasına girip elebaşlarıyla kavga ettiğim zamanı, onun için kıskançlık krizine girdiğim günleri, herşeyi, aramızdaki herşeyi bitireceğim.
Aynanın karşısında gözyaşlarıma engel olamadım. İstemsizce yaşlar geliyordu. Ağlamak istemiyordum. Değmezdi. Beni ikinci plana atmıştı. Hıçkırıklarla ağlarken annem aradı. Bu kadının derdi neydi? Aynı evde olmamıza rağmen Damla diye bağırmak yerine aradı. Cepi açtım ve " Damla çay yap. " deyip kapattı. Ve ben de gözyaşlarımı silip hiçbir şey olmamış gibi çay yaptım.
Annemlere çayı ikram ettikten sonra odama geçtim ve yatağıma yatıp boş boş bakındım. Sanırım uykum gelmişti. Evet saat daha 20:30 ama bugün baya yorulmuştum. Karşıdan çok güçlü biri olarak görünsem de aslında çok zayıfım. Umursamaz gözüksem bile aslında çok takıyorum birşeyi kafama. Hiç kimse içimdekileri bilmiyor. Çok ani kararlar verip saçma sapan davranışlar sergileyebiliyorum. Artık Cemi'i bitirmiştim. Kendime yeni sayfalar açacaktım. Acaba bu sayfalarda kim yer alacaktı? Neden kimseyle anlaşamıyordum? En uzun ilişkim 14 gün. O da Cem ile. Bu soruları sorarken kendi kendime yaşlı gözlerimle uykuya daldım...Arkadaşlar bu hikayede çoğu olaylar gerçektir. Yani gerçekten böyle olaylar yaşadım, yaşadık. :) Bütün bu acılara rağmen gülmeyi de öğrendik. Siz de sizi üzen şeyleri boşverin. Allah'a havale edin. Damla gibi değil de Beylem gibi olun :) Hepinize iyi günler. Votelemeyi unutmayın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖKKUŞAĞI
Teen FictionFırtına ne kadar şiddetli olursa olsun, yağmura saygın varsa . Unutma seni bekleyen bir gökkuşağı vardır.