KAAN

43 3 3
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölümle sizlerleyiz. +4 voteye yeni bölüm gelir. Multimedyada Kaan var. Keyifli okumalar...

Damlanın Ağzından

Alarmımın sesiyle uyandım. Bugün kendimi çok iyi hissediyorum. Sanki herşeyi silip herşeye yeniden başlamışım gibi.

Duştan çıkıp kahvaltı için masaya oturduğumda ilk defa bu kadar iştahla yapmıştım kahvaltımı. Derken kıyafetlerimi giyip okula gitmek için yola koyuldum.

Okula vardığımda gülümsemeyi yüzümden hiç eksik etmedim. Beylem görünce beni samimi bir şekilde o da gülümsedi.

İlk ders coğrafyaydı. En nefret ettiğim derslerden biri. O yüzden dersi dinlemedim ve Beylem ile konuşmak için onun yanına geçtim.

+ Kanka napıyon bakam?
- İyiyim de sana noldu böyle? Dünkü Damla'dan eser yok.
+ Vazgeçtim Beylem. Cem'den vazgeçtim. Bitti artık. Onu düşünmicem. Kendime yeni birini bulucam.
- Doğru yapıyorsun Damla. İlk defa onaylıyorum seni. Seni takmayanı sen de takma. Boşver. Allah'a havale et. Senin ahını aldı o. Kimsenin ahı kimsede kalmaz.
+ Aynen ama şimdi kimi bulcam ben ya?
- İllaki birini mi bulman lazım ya? Neyse benim eski sevgilimin kankası Kaan diye biri var onu ayarlayalım sana.
+ Taaa İzmir'den mi? Kanka saçmalama İzmir'den bahsediyoruz. Birsürü güzel kız var. Çocuk bana mı bakcak?
- Sen çirkin misin? Hem Serkan bana baktıysa Kaan da sana bakar korkma.
+ Sen güzelsin. Benim tipe bak. Mor mor saçlarım var. Kim bakar bana? Bu kız şizofren diye dalga geçerler
- Damla farkındaysan okulun en yakışıklısıyla yani Cem ile çıktın. O çocuk hem o kadar yakışıklı değil.
+ Tipi önemli değil desem yalan olur ama asıl önemli olan kalbi güzel olsun yeter. Adam gibi sevsin.
- Benim tanıdığım kadarıyla adam gibi sever ama erkek sonuçta belli olmaz.
+ Peki ya nasıl tanışcaz?
- İnstagramdan mesaj atıcaksın.
+ Soyadı ne peki?
- Kaan Yıldız
+ Ne diye mesaj atcam?
- Selam, yaz
+ Tamam kanka. Ama ya sevgilisi varsa?
- Yoktur büyük ihtimalle. Serkana sorarız. Varsa atmazsın
+ Hmm peki
Ben önüme döndüm ve Beylem gülmeye başladı.
+ Ne gülüyon?
- Kaan, Berçin'i seviyodu önceden.
+ E bunun neresi komik?
- Ben Romeo sen Juliet olur musun? diye teklif etmişti hahaha
+ Gerçekten mi? Romantiklikten ölmüş ya hahaha

Berçin çok duygusal bir kızdı. Onun tüm yaşadıklarını, tüm hissettiklerini bir rap şarkısı anlatıyordu. Çok içine kapanık birisi. Bir ara duygularını kontrol edemeyip okul bahçesinde ağlamıştı. Sonra biraz sakinleşti ve gülmeye başladı. Aynı benim kafadan.

Kaan bana nasıl teklif ederdi ki? Hatta teklif edermi ki? Hayal kurmamalıyım. Sonra üzülüyorum.

Derken zil çaldı. Kütüphaneye gittik. Ben, Beylem, Eflin ve Berçin ile birlikte. Beylem beni Kaan'a ayarlayacağını söyledi. Beylem ile Berçin birbirine bakarak güldüler. Berçin ' Ben Romeo sen Juliet? ' dedi ve hunharca kahkaha attılar.

Beylem'in bana anlattığı kadarıyla Serkan, Beylem, Berçin ve Tarık aynı memleketli. Kaan, Serkan'ın en yakın arkadaşıymış. Serkanla Beylem sevgiliyken Beylem Serkan'a facebook şifresini vermiş ve Serkan Beylem'in facebookunda gezinirken Berçin Beylem'e mesaj atmış. Sonra Kaan da Berçin'i görmüş ve aşık olmuş. Sonra Serkan memleketine gideceği zaman ise Kaan da Berçin' i görmek için onunla birlikte gitmiş. Sonra Berçin ile konuşmuş falan ama Berçin Tarık'ı sevdiği için reddetmiş. Sonra Kaan üzülmüş falan. Öyle yani.

Derken okul bitti eve geldim falan direk instagramdan mesaj attım. Ama instagrama girmiyordu sanırım. O yüzden Berçin'den numarasını istedim ve whatsapptan mesaj attım.
" Sana bişey sölicem " dedim. Baya bekledim ama mesaj gelmedi. Tam umudumu kestim derken mesaj attı. " Söyle " diye. Ben de konuştum işte Serkan niye Beylem'i bıraktı? Neden böyle oldu falan filan dedim. En sonunda " Diyeceğin başka birşey var mı? " dedi. " Var ama söyleyemem " dedim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖKKUŞAĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin