1. Gyàsz

67 1 0
                                    

Ma van 9 ève annak hogy apu ès anyu meghalt. Ilyenkor egèsz nap csak ülök a sötèt szobámban a règi videòkat ès a kèpeket nèzegetve . Elèg nehèz beszèlnem erröl , mármint arrol hogy hogyan haltak meg, már csak azèrt is mert lelkiismeret fúrdalásom van mert azzon a napon , az autòbaleset napján, nem akartam velük tartani, èp az anyukám növèrèhez , Liz-hez tartodtak amikor egy kamion a csuszòs, jeges úton kisodròdva balesetett okozot. Salynos anyáek nem èltèk túl. Mèg most is minden egyes nap azon jar az agyam hogy milyen volna ha mèg mindig èlnènek.

A sötèt szobámban ülve , elmerülve a gondolataimban hallom hogy valaki lasú lèptekkel felfelè halad a lèpcson , úgyhogy letörlöm az arcomat a konycseppektöl ès a kopogáss hallatán csak anyit mondok 'Szabad , gyere be!'

Az ajtòba Liz al ès szomoru tekintettel , azt mondja 'Hercegnö! Ha itt szomorkodsz magadba a sötèt szobában attol semi sem lesz jobb , sot sokal roszabb mert igy ènis elszomorodom!'

Akaratom ellenère kicsordultak a konycseppek a szememböl es már szipogò hangal , küzködve a könyeimmel, azt mondom Liz-nek' Tudom, de borzalmassan hiányoznak nekem ! ' De amikor ezeket a szavakat ki mondtam elöntött a bánat ès mèg több könycsep zúdult le az arcomon 'Nyugodj meg Emma . Nekem is nagyon , nagyon hianyoznak ès a ballesett òta nincs olyan nap hogy ne gondoltam volna a hugicámra na meg persze Jack-re is , ès neha neha eszembe jutnak a gyermekkori emlèkeink. '

'Milyen volt anya gyermekkorában? Kèrdem. 'Sosem mesèlt nekem arròl hogy miket csináltatok ti ketten.'

' Anyukad volt a legjobb hugi az egèsz világon ' mondja mosolyogva. 'Hogy èrted eszt ' csodálkozva kèrdezem Liz-et.

' Hát.... többször is megmentette az èlettem' mondja, majd lehajtott fejjel gondolkozik es hirtelen fell emeli a fejèt ' Egyszer amikor nagyapádèknál voltunk, tudod van az a kis to a kertje mögöt az erdöben' . 'tudom ' mondom sietve.

' Pont egy ugyan ilyen tèl volt akkor is amikor anyukáddal ki szaladtunk kicsit jacadozni a hòban, de èn elore szaladtam es eszre sem vettem hogy már a tò fölöt vagyok. A jèg repedezni kezdet a lábbaim allat ès egy pillanat allat be is szakadt. A jèghideg viz olyan volt mintha ezer èles kèssel szurkáltak volna a testem, de persze anyukád gondolkodás nèlkül elszaladt egy kötèlèrt ès ki húzot.'

'Hüha , ez nagyon hösiessen hangzot' mondom nagyra nyilt szemeimmel, csodálkozva Liz törtènetèn.

' Na de mostmár ne szomorkodj hanem inkább foglald le magadd valamivel ' mondja Liz.

'Jol van .. koszonom hogy kicsit felviditottál, megnyugtattò volt hallani ezt a törtènetett' mondom.

'Nagyon szivessen , mindig számithadtsz rám amikor csak ugy èrzed nyugodtan fordulj hozzam.' jelenti ki Liz anyai mosolyal az arcán.

Az elso resz vege. Remelem hogy tetszett nektek es varom a kommikat szoval ne legyetek tull szigoruak ez az elso konyvem . : )

Hold me when I'm hereWhere stories live. Discover now