2. Csajok!

46 0 0
                                    

'Baszús! elaludtam. Úhh! Úgy erzem mintha egy órát sem aludtam volna'! Kikeressem a telefonomat az ágyambol és meglátom hogy még csak 07:00 óra van , úgyhogy úgy döntök hogy még kicsit vissza fekszem.

Éppen mikor már az álmosság  teljesen átt vete rajtam az uralmat és a szemem lezáródot volna , valaki megnyomta a bejárati csengöt. '  Ehez én most tul lusta vagyok' mondom magamnak és mintha semmi se történt volna vissza zárom a szemem és el is alszok.

'A hasadra süt a nap' rohan be Grace becsapva az ajtót maga mögöt majd az ablakhoz megy és húzogatni kezdi a fűggönyt hogy be sűthessen a nap.

'Grace ! ' orditok rá' mit mondtam neked a kopogásról!? És amúgy meg ki engedet téged be?'
'Liz! Ha csengöre nem reagálsz akkor a kopogás is hasztallan lett volna !Ha jól gondolom akkor te bisztos halodtad a csengőt csak tull lusta  voltál kimászni az ágyból. Hát igy viselkedel te a legjobb barátnődel?' Grace kicsit mérgesnek tünt , na jó , lehet hogy nagyon mérges volt.

Majd miután lerántodta rólam a paplant utasitot hogy öltözek föl mert álitólag nagyon sok teendönk van még.
'én nem terveztem semmit a mai napra' vajon mire gondol , ha ez megint valami hüje ötlet mint a multkor , megölöm!
' De én igen . És ez nem olyan lesz mint a multok , amikor betörtűnk az uszodába' legalláb megnyugodhatok hogy nem egy baromság.

' Akkor lent foglak várni a konyhában és össze dobok valami reggelit . 10 perc áll a rendelkezésedre' ahogy ezt kimondta már vette is a telefont a zsebéböl hogy stoppolja az idöt.

Mivel hogy Grace-t nem lehet leálittani belle kellet menyek a kiss játékába szóval gyorsan (3 perc allat) fell is öltöztem. Nem sokat törtem a felyem azzon hogy mitt vegyek magamra. Egy farmerre esset a választás és egy Led Zeppellin-es fehér pólóra.
Fell veszem gyorsan magamra a tenniszemet majd le szaladok a lépcsön. Grace meg is teritedte az asztalt. Omletet készitet .

'Nagyon finom lett' elégedetten mondom Grace-nek. Grace arcán látszot a bűszkeség és az öröm hogy megdicsérem a főztjét.
'Koszönöm , de mostmár tényleg el kellene indulni.' mondta izgatodtan egy ördögi mosolyal az arcán .

15 perc autózás után  meg állunk egy pláza parkolójában.

'Tádá , dá-dám! Megérkeztűnk ' ezt nem hiszem ell , komolyan ? Ugye csak viccel ?szerintem Grace magát szerette volna meglepni egy plázázással és nem engem.

'Egy pláza?! Huh ez a meglepetés nekem szolt vagy neked?' Grace szemei csillogtak a pláza láttán 'Ide figyelsz te egy kicsit is leggalláb? Grace figyelsz?' hiába  szólitom , már teljes mámorban úszik .'Grace , figyelj már egy kicsit!'
'Bocsika! Mit is kérdeztél?'

'Ah ! semmit , mindegy , inkább hadjuk az egészet és menjűnk shoppingolni!'

Hold me when I'm hereWhere stories live. Discover now