WAZNA NOTAK NA DOLE
Gdy już miałam wyjść z areny usłyszałam głos za którym tak bardzo tęskniłam ale którego również z całego serca nie nawidzilam.
- Jessica czekaj ! - usłyszałam przez piski fanów ponieważ piosenka została przerwana.Zauważyłam że Lou mówi coś do jednego z ochroniarzy, który stał pod sceną i wskazuje na mnie palcem. Nim się obejrzałam juz byłam prowadzona przez ochroniarza za kulisy. Piski nie uciechly nawet na sekundę. Widziałam ze nie które dziewczyny patrzą na mnie z pogardą za to ze przerwałam im koncert, ale to nie moja wina, nie musiał mnie wcale zatrzymywać ale to przecież jest wspaniały Louis Tomlinson który zawsze musi wszystko spieprzyć. I tak oto wylądowałam za kulisami. Nie wiem dlaczego jeszcze z tamtad nie wyszłam. Może to przez lux która patrzyła na koncert za kotary. Bardzo ja lubie często oglądam ja na zdjęciach lub snapach od stylistki chłopaków.
-Ty jesteś Jessica ? - podeszła do mnie kobieta, która od razu poznałam.
-Tak to ja -powiedziałam z lekkim zdziwieniem. No bo przecież Lou* widzi mnie pierwszy raz w życiu skąd niby zna moje imie.
-Louis miał rację - powiedziała mówiąc szeptem. Pewnie miała nadzieję że tego nie usłyszę jednak myliła się.
- Z czym miał niby racje ? - zapytałam mając nadzieję że wyjaśni mi to wszystko.
-Od czasu jak dla nich pracuje Louis bardzo często o tobie wspominał. Mówił, ze ciężko mu było wyjechać bez pożegnania z tobą ale nie miał innego wyjścia. Musiał zerwać z tobą kontakt abyś nie miała niepotrzebnych problemów.
Gdy opowiadał mi to wszystko ja zastanawiałam się dlaczego tak postąpił ? Jakie problemy miał na myśli ? Zanim zdążyłam się zapytać lou o co jej dokładnie chodzi. Do pomieszczenia wbiegła grupka spoconych i zmęczonych chłopaków. Spojrzałam na każdego po koleji gdy natknęłam się na te piękne niebieski tęczówki które pamiętam jeszcze za czasów dzieciństwa.
------------------------------------------------------
Witam was moi drodzy po dość, no nie powiem, długiej przerwie ale wracam. Postanowiłam do was wrócić moi mili. Mam nadzieje ze cieszcie się z tego powodu tak samo jak ja. Postaram się teraz dodawać częściej rozdziały ale nie wiem jakie byście woleli czy dłuższe ale rzadziej czy krótsze ale częściej napiszcie mi w komentarzach
Kocham was moje misie !
I pamiętajcie aby zostawić po sobie ślad 💖💖
CZYTASZ
Me & My "Best" Friend
FanfictionDawniej byliśmy najlepszymi przyjaciółmi. Lecz gdy on wyjechał bez słowa znienawidzilam go, jedyne o czym marzyłam to zapomnieć o tych wszystkich latach. Jednak jedno wydarzenie może odwrócić cały twój świat do góry nogami. Chcesz poznać moją hist...