6-İ.A

42 3 0
                                    

Sevdim cidden bu sefer farklı sevdim . Tüm karanlığa rağmen aydınlık sevdim . Farkındalığın acısını tadarken ben çok güzel sevdim . Etrafa boş boş bakışlar atmakla geçiyordu günlerim . Ta ki etrafımda seni görene dek . Farklı değildin kimseden . Ama benim için değil , hiç değil . Tanıyordum ama bananeydiki senden ? İlgılenmiyordum . Ama sonra değişti her şey . İstedim seni ama öyle gećici heves değil gerćekten istedim , ilk defa bir erkeğin kokusu üzerime sinsin istedim . Çokmu? Meğer öyleymiş . Konuşmaya başladık sana hoşlandığımı söyledim sende söyledin okulda konuştuğumuz gezdiğimiz ilk gün , uzun zaman sonra kalbimin attığını hissettirdin bana . Farklıydın be , gittiğinle kalmasaydın keşke . Her şey güzelken bir okadar berbat oldu . Acı çekiyordum resmen eriyordum gözünün önünde eriyordum da farkedemiyordun . İlk sigaramı yaktım . Ben her sigarada bizi anılarımızı yaktım . Kokun lan kokun , ölürüm be yemin ederim ölürüm o kokun hatrına , ölürüm o gözlerin için , ölürüm o sesin gülüşlerin yürüyüşün duruşun için . Farkedemedin ulan . Herkes farketti bi sen farkedemedin seni bırakamayacağımı . Yaktın canımı çok yaktın be , ciğerlerim yandı yokluğunda . Öldüm her gün lan düşüncelerimin gürültüsünden . Görmedin lan hiç görmedin hâlimi . Sahi hiçmi acımadı için? Çaresizliğin esaretine terkedip canımı yakarken hiçmi acımadın? Oysaki sen benim kurtuluşum istediğim ettiğim son duamdın . Anlayamadın , bende anlatmayı bıraktım artık . Vazgeçtim dedim , vazgeçtiğim şey seni beklemek , sen değil . Vazgeçmememin sebebide seni sevmem değil , senden başkasını sevemeyeceğim için . Sen yoksan , kimse yok . Hiç kimsem çok zaten , herkesim ol her şeyim ol istedim . Olmadın , herkeslestiğin tek zaman gittiğin zamandı , arkanda koca bir yangın bırakıp gittiğin zaman .

İçimdeki AcıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin