Visu'

331 10 7
  • Dedicat lui Zain Javadd Malik
                                    

Era timpul sa plec , eram imbracata intr-o rochie rosie , parul strans intr-un coc simplu si papuci cu talpa joasa .Era primul meu bal ....Era superb , abia asteptam ora de plecare la mana lui Louis ...Un vis .

*Ding-Dong

*Ding-Dong

-Asa repede? A scuze , credeam ca ...

-E Louis?

-Tu esti Zayn , tipul care mi-a luat apararea azi la matematica?

-Da , se pare ca acum suntem vecini

-Cam asa ceva ....

-Si te duci la bal cu Louis Mcarlly?

-Da ...trebuie sa apara din clipa in clipa, tu cu cine mergi *cu ochi in podea*

-Nu merg..

-Pot sa te intreb de ce?

-Nu am partenera

*Rad*

-Noo te cred , tu tipul bad boy din liceu

-Se pare ca toate m-au lasat 

*Ding-Dong

Ding-Dong

-Trebuie sa fie Louis .Nu m-am inselat era postasul

Orele se scurgeau 7, 7:30 8,8:30 , 9. Se pare ca Louis nu mai vine , iar Zayn tot aici era , pe banca din spate.Cu greu imi gaseam cuvintele .Era ciudat cu tocmai Zayn Malik , tipul rau din liceu sta rezemat de banca cu mine ,schitand un zambet .M-am schimbat in ceva mai comod , am renunta la gandul ca va mai veni . 

Ma asez timida pe banca langa Zayn , vroiam sa-l intreb de ce nu pleaca...de ce ramane langa mine? De ce? De ce mi-a luat apararea....nu eram genul lui Zayn ? Nu era fata de care orice baiat se indragosteste...

-De ce stai cu mine?

-Pentru ca ... vrei sa mergem la bal?

-Acum?

-Da , doar nu crezi ca Louis mai vine? 

-Ai dreptate , asteapta 15 minute ma schimb si vine

-Sper sa nu dureze mult *Razand*

-Noo ...jumatete de an 

Nici nu a durat 15 minute ca eu era deja gata , dar de data asta am pus pe mine ceva mai  ''provactor '': O rochita albastra cu spatele gol , tocuri de 10 centimetri si parul prins intr-o coada.Zayn era afara , ma astepta . Nu stiam ce fac , e alegerea corecta simteam ca tot univesul cade pe mine .Nu era una din zilele mele norocoase , dar simpla prezenta a lui Zayn ma facea una din fetele norocoase.

-Arati superb

-Multumesc , mergem?

-Desigur ...

Tot drumul l-am privit pe Zayn, era asa dragut ,ochi , parul , buzele ...Uhhh...Ma lua cu fiori reci doar cand il priveam , ii simteam fiecare respiratie , ochi aia caprui ma pierdeam mereu . Era PERFECT ... Tot drumul nu am zis nimic , dar ma gandeam in sinea mea totusi de ce m-a ales pe mine? Era multe fete mai frumoase....

-Maia! Trezirea , am ajuns

-Yoii , scuze eram cu gandul in alta parte

-Mergem?

-Desigur 

M-am ''agatant '' de umarulu lui Zayn si am pasit increzatoare pe covorul rosu pus in fata liceului.Toate fetele inturanu capu si sosoteau in spatele nostru. Simteam ca seara asta nu o voi uita prea curand.Am ajuns in sala si ne asezam la o masa putin mai retrasa , nu voriam sa facem mare tam-tam.

-Dansam?

-Desigur

M-am ridicat de la masa , Zayn mi-a pus usor pana pe talia si am inceput dansul era una din melodiile mele preferate.Ma uitam usor speriata la Zayn , mi-am pus capu pe pieptul lui si am lasat ca totul sa se intample de la sine ,ii simteam bataile inimi accelerate , respiratie .Puteam sa jur ca e un vis , care incetul cu incetul prindea formele unei adevarate legaturi de prietenie

Totul sa intamplat subit, fara vreo explicatie ,intorc capu , buzele lui duci le intalnesc pe ale mele , simtem ca picioarele mele se inmoaie , inima imi sare din piept voriam sa respir dar inima nu imi permitea accest lucru.Nu vroiam sa se termine.

Ceva rece imi sufla in ceafa mea usor transpirate ,introc capu pentru o secunda ma uit in zare privesc intelung , era Louis si Eda tinadu-se de mana. Una din fostele iubite a lui Zayn si una din colegele care nu ma prea suportau.

 -Louis? 

- Maina , imi pare rau...

-Iti cer scuze? nu crezi ca e prea tarziu de scuze?

-Ba da , dar ...'

-Louis , acum nu mai conteaza cred ca ar trebui sa iti vezi de noua ta partenera * spuse Zayn cu o voce cam dura

-Hei , vezi ca nu te-a bagat nimeni in seama.

-Louis !

Seara era destul de tensionata , dar totul se terminase cu bine sau cel putin asa mi-a sa parut , dupa ce balul s-a terminat Zayn m-a adus inapoi acasa cu masina  dar inainte de a ajunge acasa am oprit pe marginea unui rau prinvind luna in bratele lui Zayn totul putea sa se daramne iar pamantul sa se sfarseasca ca nu imi pasa. Parca il cunosteam de ani de zile desi in realitate noi doi nu prea vorbisem .Era diferit si totusi ceva ma atragea ...

-Zayn *  am spus cu o voce tremurata

-Da..

-De ce faci asta?

-Pentru ca am descoperit ca nu esti ca toate ai ceva special , e diferit ...

Si pentru un momendat inima ni sa oprit sa oprit ma uit in ochi lui , el in ai mei , ma apropi din ce in ce mai mult  un fior rece imi cuprinde piela transpirata . Zayn ma cuprinde usor de talie si ma trage mai aprope catre el ...sa fie primul sarut?

In a doua secunda i-am simtit buzele lui lipite de ale mele...Era ciudat dar totusi imi place.In 5 secunde micul sarut s-a terminat .S-a ridicat incepul mi-a intins mana a  plecat la masina lansad portiera deschisa.Ma rindic si eu usor de pamanutul rece , ceva ma tinea acolo am plecat m-am urcat in masina lui Zayn si am pornit la drum . Nu am scos nici o vorba tot drumul , vroiam sa zic ceva dar ceva din interiorul meu ma oprea . Simnteam agitatie in aer , simteam cu Zayn apasa accelaratie , nu ma simteam ok , nu am zis nimic 

-Zaynnnn! *am strigat eu cu o voce ametitoare din toate invalnaseala accea , dar nu raspundea deloc parca era cuprins in lumea lui  , am mai strigat odata cu o voce mai puternica. Dar in al doilea moment am vazut cum masina lui Zayn se izbeste intr-un TIR . L-am vazut pe Zayn plin de sange , am inceput sa aud diferite voci care ma strigau .

-Mayaaa!!!!

-Scumpooo , revinoti

MemoriesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum