Dream or reality

297 8 0
  • Dedicat lui Donosie Nicoleta
                                    

Nu ma putem trezi , era prinsa intre vis si realitate , totul in jur mele era pictat cu picaturi mice de sange . Puteam sa vad totul de aici de sus mi se parea destul de ciudat dar langa mine mai era Louis si Eda , vroiam sa-i intreb de ce ei? dar m-am trezit in plans in bratele mamei care era langa mine.

-Zayn! Unde e Zayn! 

-Gata scumpo ,nu e nici un Zayn aici

-Ba da , sau daca nu....

-Scumpoo linisteste  

-Zi-mi adevarul ...

-Maya! a fost doar un vis , i-a si te linisteste esti obosita de pe drum . Maine ai scoala.

-Nu vreau sa merg , ce vor crede noi colegi

-Hei , hei nu tu spunei sa nu ei in considerare vorbele ,hai odihnestete

-Mama poate in seara asta e mai bine sa dormi cu mine

-Bine , voi dormi in seara asta aici

Nu puteam sa dorm , ma gandeam la visul pe care l-am avut , de fapt era un cosmar , nu mai visasem asa ceva .Ochi imi fugeau pe tavalnul proaspat vopsit , remarc ca totul e uniform fara mici imperfectiuni. Intr-un final am atipit si eu pentru cateva ore .A doua zii speram sa fie cu mai  mult noroc.

Razele soarele se inghesuiau sa intre pe ferasta camerei mele , totul in jur era luminat , rozul proaspat vopsiti pe pereti camerei mele imi dadeau o stare de liniste. M-am trezit bulmacita de sonerie telefonului  , nu imi venea sa ma ridic . Am coborat incetul treptele care duceau la bucatarie , un miros de clatite cu gem de trandafiri imi incantau simturile.

- Buna dimineata ,scumpo , cum ai dormit ?

-Nu chiar asa de bine

-Nu iti fa griji , ziua e lunga si orice se poate intampla

-Bine mama , eu am plecat la scoala ne vedem diseara

-Bine ai grija de tine 

Mama era una din persoanele care stia sa spuna mereu cuvintele potrivite in orisice situatie mar fi aflat . Isi iubea puiul la fel cu puiul ei o iubeste. Mergem alenea pe trotuar si ma tot gandeam la visul meu...multi spun ca visele chiar se implinesc , dar daca e asa nu vreau asta . Era prinsa in lumea mea si tot ce vazusem era cum pamantul in aluneca de sub picioare iar in secunda 3 era jos intinsa pe jos si o fata blonda era deasupra mea...

-Esti bine? imi pare rau , sunt cam ametita azi

-Hei , nu-i nimic , eu sunt cea adormita azi ...

-Esti noua in cartier pentru ca nu te-am mai vazut 

-Da sunt noua vecina , Maya ma numesc

-Incantat eu sunt Eda , 

-Sunt noua pe aici si nu cunosc multa lume..

-Inteleg vrei sa-ti arat locurile?

-Daca nu te deranjeaza

-Nici de cum...macar asta sa fac

-Desigur , mergi la liceul din zona

-Da

-Ce bine ca te-am intalni ,  sunt nou si nu prea cunosc pe nimeni din colectiv , si de fel sunt timida

MemoriesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum