Capitol 17

63 3 1
                                    

Cand ajung afara dau peste Cameron. Era inbracat casual cu un tricou negru si blugi.

Cameron-de ce plangi criss

Cand am vrut sa ii raspund l-am vazut pe harry, asa ca l-am luat pe Cameron de mana si am urcat in masina.

In cateva minute am ajuns acasa la Cameron.

Am intrat in casa si am fost intampinati de o fata blonda imi era cunoscuta.

Fata-iubire mi-a fost dor de tine.

Cameron-si mine mi-a fost dor de tine Olivia

Eu-olivia

Olivia-criss

Eu-mi-a fost dor de tine

Olivia-si mie de tine undei narcy

Eu-acasa

Olivia-o sa vinim in vizita da

Eu-va astept, pot dormi aici m-am certat cu harry

Olivia-sigur poti dormi in camera de oaspeti.

Eu-multumesc liv

Olivia-cu placere criss de mult nu mi-ai zis liv

Eu-acum auzi iar.

Cameron-noapte buna criss

Eu-noapte buna prieteni.

m-am dus in camera de oaspeti si m-am pus in pat, si ma gandeam de ce a facut asta si mai ales cu adina.

Stai asa azi suntem in 28 nu pot sa cred peste 2 zile este ziua lui narcy.

Trebue sa pregatesc tot.

Adorm repede si ma trezesc la 8:00 ma imbrac si plec acasa. Peste 2 ore am ajuns acasa, cand intru in casa si imi sare in fata baieti si narcy.

Narcy-copila nebuna delegata unde ai fost.

Eu-am dormit la Cameron.

Niall-si de ce nu ai sunat

Eu-mi sa descarcat bateria.

Alice-criss pot sa vorbesc ceva cu tine intre patru ochii.

Eu-da

Am mers afara pe leagan si am inceput sa povestim. Pana mi-a adus aminte ca maine este ziua lui narcy si n-am pregatit nimic.

Eu-ali maine este ziua lui narcy si nu am facut nimic.

Alice-am pregatit tot sa sti.

Eu-mersi alice

Alice-cu placere scumpo.

Am intrat in casa dar lipseste ceva, merg la mine in camera si iau o revista de moda.

Cand dau la pagina 12 raman masca liam si adina sau despartit si mai era ceva socant Harry si Adina sunt inpreuna au confirmat asta la show-ul lui ellen.

Siroape de lacrimi imi curgea pe obraji.

Dar nu pot sa plang maine este ziua lui narcy.

Facea si ea odata 18 ani norocul meu ca i-am luat un cadou de pe net o sa ii placa foarte mult.

Era ceasul 00:00 asa ca m-am pus in pat si am adormit,dimineata m-am trezit la 10 si am coborat jos sa fac micul de jun special pentru narcy.

Am terminat cu 2 minute inainte sa se trezesca ea asa ca merg tiptil in camera la ea.

Deschid usa si ea doarme ca o buha blonda.

Pun pe noptiera tava si sar in pat strigand

Eu-la multi aniiiiii sys

Narcy-tu copil tenbel crescut pentru alocatie.

Eu-nu sti ce este azi.

Narcy sa uitat in caledar si a tipat.

Narcy-omg azi este ziua mea.

Eu-da sys la multi ani blondo.

i-am dat cadoul era o rochie verde minunata(imaginea de la media).

Eu-Sa fi gata pana la 19:00 atunci incepe petrecerea.

Narcy-bine sys

Am iesit din camera lui narcy si am trecut pe langa camere lui adina si am auzit o coversatie ineresanta.

Adina-buna iubire.

.........

Adina-sigur iubire o sa scap de alea doua mucoase si toti bani sunt ai nostri liam,si harry sunt asa de naivi.

Nu pot sa cred ca adina este asa de scorpie. Norocul meu ca am inregistrat coversatia.

A trecut reede timpul si sa facut 18:45 si trebua sa ma pregatesc pentru petrecere.

La 18:59 eram gata cand ies din camera o vad pe narcy inbracata in rochia mea era asa frumoasa.

Eu-esti minata sys

Narcy-si tu sys

Am coborat jos si am iesit din casa petrecerea se tine la club acolo ne asteapta toti.

Am urcat in masina peste 20 de minute am ajuns la club.

Am intrat in club si toti au venit la narcy si au zil la multi ani.

Narcy pov...

Nu pot sa cred petrecerea asta este asa cool,vad ca vine un baiat brunet um pic cret cand se apropie de mine era Nick omg este cantaretul meu favorit.

Nick-la multi ani narcy

Eu-multumesc nick

Erau mullte vedete de la justin biber la taylor.

Imi place asa mult multe vedete.

Criss-scuzati-ma as vrea sa zic ceva, astazi este ziua de nastere a celei mai bune prietene narcy si vreau sa ii cat ceva

Omg ce tare nu am auzito niciodata cantand.

A cantatmelodia mea preferata OneDirection- Moments

Am inceput sa plang la melodia asta.

Criss-la multi ani sys

Eu-te iubesc sys

Criss pov..

Eu-nu te superi daca stric um pic petrecerea

Narcy-nu

Urc pe scena iau microfonu si anunt sa fie atenti.

Eu-vreau sa va zic ca adina este o mincinoasa

Adina-nu ii adevarat

Atunci aam pus inregistrarea, adina era rosie de rusine liam si harry erau furiosi.

Adina a fos data afara cobor de pe scena si harry vine la mine

Harry-imi pare foarte rau iubito.

Eu-taci si saruta-ma

Harry nu a mai stat pe ganduri si ma sarutat acesta a fost cel mai dulce sarut.

Am tot ce imi trebue o familie cu baiatul cu care am un copil si sunt incojurata de prieteni dragi

SFARSIT

Glumesc sa sfarsit capitolul urmatorul va fi poate luna vitoare sau peste 2 saptamani.

S3rPUg

Aventuri din calatorieUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum