Cand am vrut sa ies din masina Harry ma prins de mana ma intors si ma sarutat.
Asta pentru ce a fost
Harry-saruti bine pisi
i-am dat o palma peste fata cum poate sa ma sarute asa cand am si un iubit.
Eu-sa nu mai faci asta vreodata.
Am fugit in casa cu lagrimi in ochii.
Harry pov.
Ce ma apucat sa o sarut pe Cristina, am uitat ca am o iubita.
Dar cum sa nu saruti asa frumusete. La ochii ei caprui la formele ei apetusante stop la ce ma gndesc eu.
Te gandesti cum sa faci sex cu Cristina, cap de oaie ce esti.
Mai taci constinta proasta. Super acum ma cert cu constinta mea.
Liam-ce te-a apucat sa o saruti pe Cristina ~nervos~
Harry-nu stiu este prea frumoasa, dar pe tine ce te intereseaza ~curios~
Liam-ma interezeaza este verisoara iubitei mele cap de strudel ce esti.
Harry-what esti cu verisoara cristinei Alice.
Liam-da de aproape 4 luni.
Niall-ce vorbiti fratilor ~mancand un hamburger~
Liam-la Cristina si la narci macaciosule
Niall-hey narcy este a mea sa va luati gandul de la ea, liam tu nu aveai iubita.
Liam-da am o iubita pe verisoara cristinei blondule
Niall-hey sunt blond artificial
Am mai vorbit cu baieti pana am asuns acasa. Ceasul indica ora 19:00 ce devreme ii o sa ma pun in pat si o sa citesc o revista.
Ma tot gandesc la acel sarut a fost asa placut cred ca ma indragostesc de Cristina
Acum iti dai seama ca o iubesti pe criss cap de pudel.
Prefer sa nui bag in seama constinta asta proasta.
Cristina pov.
Stau si ma uit pe facebook sa vad ce mai este nou pana primesc un mesaj de la Ana colega mea vad ca mi-a trimis o poza cu jack si curva scolii Olivia cum se saruta nju pot sac red asa ceva.
Halal iubit o sa ma despar de el cands ajung acasa, nu o sa plang pentru un dobitoc al naipi de afemeiat.
Ma uit la ceas sa vad ca este 19:30 o sa ies un pic in parc cu narcy sa vad daca vrea blonda asta.
Eu-hey blondo vi cu mine in parc
Narcy-la ora asta
Eu-da ce ti frica de bau-bau
Narcy-nu sa mergem
Ne am inbracat (imaginea de la media) si am plecat in parc am inceput sa vorbim despre lucruri banale
Eu-te potrivesti cu niall
Narcy-serios, dar cred ca nu sar uita la o fata simpla
Eu-ce vorbesti intruna se uita la tine la cafenea
Narcy-in fine asta a sunat ciudat.
Eu-hai sa luam o inghetata
Narcy-ok cap de snitel
Am mers si am luat doua inghetate de ciocolata. Ne am asezat pe o banca sa macam inghetatele.
Pana sa asezat un baiat langa noi era frumos cand ma intor dau de un prieten de al meu.
Eu-derek
Derek-piticot ce faci aici
Eu-hey nu sunt mica si sunt in vacanta la Alice.
Derek-misto dar cinei aceasta frumusete.
Arata spre blonda mea Narcy
Eu-derek ea este prietena mea Narcy
Derek-incantat de cunostinta domnita
Narcy-la fel Derek
Eu-derek ma bucur ca te-am vazut dar trebue sa plecam acasa maine mergem la plaja
Derek-bine pisi.
Eu-derek ce am zis de acest apelativ
Derek-sa iti spun cand vei vi iubita mea
Eu-exact pa Derek
Derek-pa domnitelor.
Am plecat acasa cand am ajuns acasa si ma uit la ceas era ora 22 ce repede a trecut timpul
Ma imbrac cu pijamale mele cu unicorni si bat la usa camerei blondinei mele.
Deschide usa si vad o blonda ciufulite cu pisamale cu pizza ce pijamale caudate are nebuna mea
Narcy-cei
Eu-am venit sa iti urez vise placute.
Narcy-vise placute si tie criss
Am plecat in camera la mine ma pun in pat si primesc un mesaj de la Derek sdi unul de la Harry, il citesc cel de la Derek.
De la Derek
Noapte buna piticot ma bucur ca ne-am intalnit dupa acesti 2 ani in care nun e-am vazut. Ne vedem maine la 14 in aqua park.
Deci o sa fie si el la plaja misto o sa ma distrez cu Derek daca vine si Mellisa la plaja o sa fie o nebunie mare
Acum sa citesc mesajul de la Harry inca sunt suparat ca ma sarutat asa
De la hazza
Noapte buna princess, imi pare rau ca te-am sarutat dar asa mi-a venit esti prea frumoasa o san e intalnim dimineata.
Vise placute pisi <3
Ce vrea sa spuna prin ne intalnim dimineata, ma rog o sa aflu dimineata.
Ma pun sa dorm adorm instataneu am avut o zi foarte grea.
~dimineata~
Imi deschid ochii ma uit la ceas era ora 11 am dormit cam mult , ma ridic lenesa din pat merg la dulap sa imi aleg hainele. Azi o sa optez pe niste pantaloni scurti arginti si un maieu care scrie "no boyfriend, no problem".
Si samdalele mele negre, parul l-am intins si l-am prins intro coada de cal.
Deschid usa si dau peste narcy era foarte provocatoare azi.
Era imbracata cu o rochie verde si obicunte cu hello kitty.
Eu-hey iar mi-ai furat obicutele cu hello kitty
Narcy-ce vrei daca sunt dragute.
Am coborat si dau peste.......
CITEȘTI
Aventuri din calatorie
Fiksi Penggemareste vorba despre doua fete care merg in vacanta de vara la un prieten in Londra, unde se intalnesc cu One Drirection.