John s Čakim se udiveně podívali na slunce a zjistily, že je velmi špičaté. John řekl: ,,To je krása" a Čaki se na Johna usmál. A tak chlapci zjistili, že východ slunce je vážně tak nádherný. Když slunce už bylo na vrcholu oblohy a svítilo na celou Aradinii, John se rozhodl že se teď vydají na jih. John poslal Čakiho pro nějaké jídlo na cestu. Čaki po chvíli donesl žluté housenky, dřevěnou kůru a smrkové hnědé houby, které Čaki našel kousek od stromu kde spali. Když už měli všechno John nasedl na Čakiho a vydali se na cestu. Jak tak šli tak procházeli přes žlutý javorový dřevěný most. Na tom mostě rostli topolové hřiby a z nich lezli housenky. Na jeho levé straně mostu se táhli zelené rostliny, které byli špičaté jako růže, ale růže to nebyli. Ten most byl velmi starý a uschlý. Když John a Čakim přešli most, uviděli rozcestí. Na rozcestí měli dvě možnosti, vpravo by se vydali přes velké šedé housenky a nebo vlevo by šli kolem vysokých topolů. Čaki navrhl Johnovi aby se vydali vlevo. John tedy souhlasil, a tak šli vlevo. Došli k vysokým topolům, a jelikož byli moc vysoké tak neviděli ani na cestu dál. Tak šli jakože na slepo. Šli a viděli před sebou jen samé topoly. Na topolech seděli modří skákavý koníci, kteří Johna s Čakim pozorovali jak jdou na jih. John je ale neviděl. Za chvíli vyšli z topolů. Po dvou hodinách co šli skrz topoly si řekli že si odpočinou. Uviděli starý strom, na kterém rostli jablka. Sedli si k němu a opřeli se o něj. Když seděli spadly na ně dvě jablka. Ty jablka byli červeno bílé, ale John měl vážně na ně chuť. Tak si jedno vzal a ochutnal ho. Bylo velmi sladké a šťavnaté. Čaki si teda po chvilce taky dal. Po půl hodince si odpočli a šli dál. Jih byl ještě velmi daleko. Šli hodinu , dvě, tři až došli ke kamennému, barevnému a kouzelnému zrcadlu, které ukazovalo krásu celé Aradinie. John se do zrcadla podíval, a zrcadlo mu ukazovalo za jak dlouho budou na jihu. Zrcadlo ukazovalo za jeden den. John se podíval na Čakiho a říká mu: ,,Jeden den?¨ To je moc dlouho. Čaki mu odpověděl: Dlouho? Však už tu chodíme týden. John se udiveně podíval a po chvíli řekl: ,, Aha'' tak to nevadí. Odešli od zrcadla, a vydali se dál na cestu. Ale tentokrát šli rychlejším krokem a John šel vedle Čakiho. Za chvíli už byli u velké hory, které se říkalo čokoládová hora. John dostal tak šílenou chuť na čokoládu, že si šel kousek dát. Olízl horu a šli dál. Za čokoládovou horou už byl jih. Vylezli na čokoládovou horu podívali se po okolí, a sklouzli dolů na zem z hory. Udělali čtyři kroky a byli na jihu. Jih byl tak velmi krásný. John s Čakim se teda zastavili podívali se na sebe a řekli si: ,,zvládli jsme to'' jsme na konci. Na jihu bylo průzračné modré moře, ve kterém plavali pruhovaní delfíni, dále se tam potápěli růžové medúzy, které elektrizovali když se na ně sáhlo.
ČTEŠ
John Green a kouzelné dveře do země Aradinie
FanfictionPíše se o klukovi, který našel dveře do země Aradinie. Jelikož neměl žádné kamarády tak všechno dělal sám. U jeho domu stál každý den nějaký králík a pozoroval ho. Jednoho dne si John králíka všiml a tak za ním běžel. Králík utíkal jak nejvíc mohl...