Objevení

82 3 2
                                    

Černovlasý vysoký kluk s brýlemi na očìch jménem John Green chodí na střední školu ve Withmoru. Jelikož je sám a do společnosti nezapadá nemá žádné kamarády a je mu smutno. Proto dává přednost svým knihám. Každý den chodívá s knihou v ruce. Na sobě má kostkovanou červeno černou košili a na nohou modré kalhoty s černými teniskami. Když v tom se na zelené neposekané trávě kousek od starého domu objeví malý zakrslý pohledný ale vtipný modrozelených králík.  Má černý kouzelnický klobouk na hlavě a přes jeho zakrslé tělíčko má oblečené černé kvádro. V jeho tlapce má hnědou kouzelnou ozdobenou hůl. John si ho všimne a pomalým krokem se k němu blíží. Chlapec svou úžasnou knihu upustí. Jakmile se chlapec dostal k jeho blízkosti, začne králík utíkat. Chlapec se udiveně dívá a upaluje za nim. Běží přes zelenou cestu až k lesu, kde je starý dubový strom. Vzápětí je králík pryč, skočil do díry ve stromě. John se lekl, a řekl,, Kde je?" a strčil hlavu skrz díru do stromu, ale nic neviděl. Rozmýšleně přemýšlel a skočil za ním. Tmavá místost kde nic není jen židle a malé dvěře. John se rozhlíží kde to vlastně je, ale nemá vůbec ponětí. Skoro se tam nevleze, je tam skrčený hlavu má z křiva položenou na straně. Najednou vidí nějaký stín za židlí,  a  je to králík. Králík se zvedne a kouká se na něho, a vzápětí začne mluvit. John udiveně :,, Ty umíš mluvit?"  Když králík řekne:,, Jasně však ty taky." John se začne s králìkem bavit o tom co tam dělá, ale králík mu jen podá malý  klíč a řekne mu:,, Musíš přijít sám na to jak to otevřít."John má udivený výraz v jeho vystrašené tváři, a vůbec nevěděl  co s klíčem má dělat.  V duchu si sam pro sebe řekl:,, Proč zrovna já?"Když se John uklidní tak se rozhlížì a najednou vidí nějaký lektvar, tak ho zvedne a kouká se co by v něm mohlo být. Když se konečně rozmyslí,  tak ho vypije. A najednou z ničeho nic se začne zmenšovat, až když je úplně malý tak neví co dělat.  Chvíli jen stojí na místě a přemýšlí co má dělat, a pak vezme klíč a pokouší se otevřít dveře. Po chvilce se konečně otevřou a uvidí tu nejkrásnější krásu jakou kdy viděl.

John Green a kouzelné dveře do země AradinieKde žijí příběhy. Začni objevovat