#2

368 26 0
                                    

#Josh

,, sakra Joshi vstávej!" Zakřičela utrápeně vypadající žena, a strhla ze svého syna starou kostkovanou deku.Byl jen v trenkách a okamžitě se začal třást zimou.Dlouhýma rukama objal své vyhublé tělo, ale odmítal se jinak pohnout, dokud jím matka hrubě nezatřásla
,, no tak dělej! Za půl hodiny vyrážíme"
Josh zasténal a otevřel rozespalé oči
,, jo, jo vždyť už vstávám proboha"
Ohradil se naštvaně a pomalu se vyhrabal z matrace na které spával.Slyšel jak za sebou matka práskla dveřmi. Šel do koupelny a opět zasténal když uviděl svůj odraz v zrcadle. Propadlé tváře, temný stíny pod očima a jeho křiklavě růžové vlasy trčely do všech směrů. Párkrát si je prohrábnul a několikrát si opláchnul obličej ledovou vodou.Když se vrátil do pokoje napíchnul svůj mobil do repráků naplno si pustil Red Hot Chilly Peppers a pustil se do balení.Byl si vědom toho že absolutně nestíhá a věci házel do tašky jednu přes druhou, jak mu přišly pod ruku. Chtěl se zbalit už včera ale nakonec se dostal domů až pozdě v noci, a balení si věcí bylo to poslední na co měl náladu. Navíc balení pořád odkládal protože se prostě nechtěl smířit s faktem že musí jít na Internátní katolickou školu pro chlapce. Josh měl jasnou představu o tom kde by chtěl studovat, tohle bylo za trest.
Nakonec když si byl jakž takž jist že má vše, popadnul černý úplý rifle a svoji černou mikinu Trasher a šel do sprchy. Jen tak tam stál pod proudem vařící vody a užíval si fakt že aspoň chviličku nemusí nic dělat když se ozvalo hlasité zabušení na dveře koupelny
,,co tam kurva děláš!? Jestli za deset minut nebudeš stát s věcma dole tak tě přerazím!"
Zakřičel hrubý mužský hlas.
Josh neodpověděl ale vypnul vodu a honem vylezl ven, neměl z otčíma strach, ale rozhodně nebral jeho vyhrožování na lehkou váhu, sám se už na vlastní kůži přesvědčil že Thomas nemá problém s tím zpřelámat mu pár žeber.
Na mokré tělo si rychle natáhnul oblečení, popadnul jedinou tašku kterou si s sebou zbalil, na vlhké vlasy si hodil svojí oblíbenou kšiltovku a šel rovnou do auta.

frensKde žijí příběhy. Začni objevovat