Probudila jsem se v dodávce. Byla jsem asi přepnuta na denní režim, protože jsem se nemohla hýbat. Někam mě odváží.. ale kam? Chtělo se mi brečet. Odvezli mě od mých přátel se ktrými jsem vystupovala 10 let. Najednou dodávka zastavila. Někdo mě vyndal a dal mě do nějaké místnosti, asi skladu. Už se stmívalo a ta budova byla zavřená. Konečně je půlnoc. Zvedla jsem se a šla jsem to tu prozkoumat. Bylo tu plno kamer. Najednou jsem narazila na jednu zvláštní místnost. Šla jsem si ji prozkoumat. Najednou se za mnou ozvalo: ,,Kdo jsi a co tu děláš?!" Rychle jsem se otočila a za mnou stál nějaký medvěd. ,,To bych taky ráda věděla.'' Zamumlala jsem a chtěla jsem odejít, když najednou ten medvěd řekl: ,,Foxy?" Nevím kdo nebo co to je, tak jsem ho ignorovala. Ale on na mě zařval: ,,KDE JE FOXY?!" Jak to mám sakra vědět?! Najednou přiběhl nějaký lišák. Zírala jsem na něj a on na mě. Vypadáme úplně stejně, jenže já jsem černá a on červený a pásku s hákem máme na jiné straně. Po chvíli tupého zírání konečně řekl: ,,Já jsem Foxy The Pirate Fox. A ty?" Tak to je na mě už doopravdy moc! Nejen, že vypadáme stejně, máme i stejné příjmení! ,,Já jsem Magic The Pirate Fox.'' Potom jsme zase na sebe upřeně zírali. Najednou se zase ozval ten medvěd: ,,MŮŽEŠ MI UŽ KONEČNĚ ŘÍCT CO TU DĚLÁŠ?!" Jak to mám vědět?! Přestala jsem zírat na Foxyho a řekla jsem: ,,Já nevím, jasný?!" To už dorazil nějaký fialomodrý králík a za ním králík modrý s růžovými tvářičkami. Ten fialomodrý řekl: ,,Co se to tu děje? A kdo je tohle?" Teď už toho mám fakt dost! Chtěla jsem odpovědět, jenže přiběhl ještě medvěd s růžovými tvářemi, za ním dvě kuřata, za nimi kluk a holka s balónky a nějaká zničená bílá liška která lezla po stropě. To už jsem nevydržela a vykřikla jsem: ,,NECHTE MĚ NA POKOJI! JÁ NEVÍM, PROČ TU JSEM, JASNÝ?!" Potom jsem se otočila a vrátila jsem se do skladu.
ČTEŠ
Magic: Příběh animatronika
FanfictionJmenuji se Magic The Pirate Fox a jsem animatronik. Jsem černá liška s páskou přes levé oko a mám hák místo levé ruky. Žiji v děckém parku Williho Sharka. Jednou do parku přišel jeden muž, který dával majiteli parku peníze. Potom mě majitel vypl.