kapitola 14.

106 14 5
                                    

Dnes jsem se vzbudila (konečně) jako první.. no, spíš jako druhá, protože Foxy už byl pryč. Šla jsem se podívat do Mikeovo kanceláře. Ještě tu nebyl, tak jsem si sedla na jeho židli a začala jsem se na ni točit. Potom jsem se rozhodla, že už půjdu k pódiu. Když jsem vešla, myslela jsem, že se mi to snad jen zdá. Uviděla jsem Springtrapa který stál se šroubovákem v ruce a ostatní měli otevřená záda a byli vyplí. Když si mě Springtrap všiml, upustil šroubovák a řekl: ,,A sakra.. hele Magic, není to tak jak si myslíš, já je nechci zničit, já je jen upravuji.'' Dívala jsem se na něj s otevřenou pusou. Potom jsem řekla: ,,Jak upravuješ?!" Springtrap sklonil hlavu, zavřel jim záda, zapl je, přišel ke zdi a zatáhl za nějaký provaz. Oni se probrali, ze stropu začali padat balónky a všichni řekli: ,,Vše nejlepší k narozeninám!" Najednou zpoza Bonnieho vylezl i Mike. Potom ke mě přišel Springtrap a řekl: ,,Dnes tě vyrobili. Chtěl jsem ti uspořádat oslavu a ostatní souhlasili s tím, že jim můžu uložit tvé nejoblíbenější písničky. S těmi balónky přišli BB a GG. Mikea jsem musel přesvědčit tím, že ho nebudu týden strašit.'' Usmála jsem se a objala jsem Springtrapa. ,,Děkuji, Springtrape.'' Zašeptala jsem. On mi zašeptal: ,,Springy.'' ,,Springy?" Zeptala jsem se. ,,Tak jsi mi říkala. Já jsem ti říkal Zázraku.'' Zasmála jsem se a pustila jsem ho. Najednou začal Freddy s Toyddym zpívat Break my mind, potom Bonnie s Toynniem Survive the night, potom Foxy s Mangle Noticed, potom Chica s Toycou You can't escape me!, a nakonec Springy a Goldy zazpívali Just Gold. ,,Ehm, všechno nejlepší.'' Řekl Mike a podal mi krabičku. Usmála jsem se a řekla jsem: ,,Ehm, díky Mikeu.'' Otevřela jsem krabičku a všimla jsem si nádherného zlatého medailonku. Ihned jsem si ho dala na krk. Potom jsme se už vrátili na místa, protože už bylo 6 hodin.

Magic: Příběh animatronikaKde žijí příběhy. Začni objevovat