0.2

222 15 12
                                    

Shawn içeri girdiğinde May'i yerinden sürükleyip çekmeye çalıştım ama o bir hayranı ile çekilen fotoğrafa bakıyordu.{Bknz:Multimedia}
"Ya neden gidiyoruz Meghan!"May'in bağırmasıyla Shawn'ın bize doğru baktığını hissetmiştim ama umursamadım çünkü tek umursadığım şey buradan ayrılmaktı.Gerçi neden buradan gitmek istiyordum onu da bilmiyordum.
Hızlı biçimde kafeden ayrıldığımızda-Tabiki de masaya ücreti bıraktıktan sonra-derin bir nefes aldım.
May kolunu beline koymuş bir şekilde bana kızgınca bakıyordu.
Omuzlarımı silktim.
"Ne?"
"Kafeye Shawn Mendes girdi ve sen de sırf o girdi diye kafeden çıktın akıllı şey."
"Hayır,onun için ayrılmadım.Kafe gittikçe kalabalıklaştığından kötü hissetmeye başlamıştım."
May koluma girip beni yürütmeye başladı.
"Awww,benim küçük muffin'im.Sen ünlü olacaksın ve bunlara yavaştan yavaştan alışmalısın."
"Haklısın,ama ne bileyim..."
"Ne bileyimi yok Meghan,güzelim çocuk kafedeyken dışarı çıktın.Ayıp oldu."
"Tabi canım,o da biz gittik diye arkamızdan ağladı."
"Ağlamadım ama gururum kırıldı,"dedi arkadan gelen bir ses şaka yaptığını belli eden bir sesle.
Şaşkınlıkla arkama döndüm.
"Sen?"
"Hey,o kadar hızlı ayrıldınız ki merak ettim.Bir sorun yok değil mi?"
Kaşlarımı çattım.
"Bu seni niye ilgilendirir ki?"
Shawn,dediğim şeyle bozulmuştu,hem de çok fena.
"Doğru beni ilgilendirmez,"diyerek arkasını döndü ve yürümeye başladı.
Ben de arkama dönüp yürürken ve May beni haşlarken bana seslendi.
"Ama,senin şarkını duydum bugün!"
Duyduğum şeyle olduğum yerde durakladım ve yavaşça arkama döndüm.
"Sen ciddi misin?!"Güldü.
"Kesinlikle!Doğrusunu söylemek gerekirse cidden harikaydı."
××
Shawn bana şarkımı duyduğunu söyledikten sonra bir kafeye girip konuşmaya başladık.May gitmişti çünkü kardeşine bakması gerekiyordu.
"Hey Meghan,şarkının sözleri aklıma çok takıldı."
"Takıldı derken?"
"Yani sözleri...Cidden çok anlamlı ve acıklı."Burukça gülümsedim.
"...Ve sanırım bu acıklı hikayeyi sen yaşadın ha?"
Başımı yavaşça salladım.
"Eğer bir sakıncası yoksa ve de sen istersen tabii ki...Anlatabilir misin?"
Başımı iki yana sallayarak bir sorunu yok diyerek konuşmaya başladım;
"Ben 16 yaşındayken onunla tanıştım,Ryland ile.Lisedeyken fazla konuşkan birisi değildim ve Ryland ise okulun sevilen çocuğuydu.Yine bir gün ben kütüphaneye gitmişken o da oradaydı.O gün tanıştık ve beni hep güldürmüştü.O günden sonra hep yanıma geldi ve konuştuk.Herkes ona benimle niçin takıldığını sorardı fakat o ise onları tersler ve yine benim yanıma gelirdi.Ben...ben ilk defa sevildiğimi hissediyordum çünkü zaten ailesiyle büyümüş bir insan değildim.Her ne kadar teyzem bana yardım etse de ailenin yerini tutmuyordu ve Ryland bu boşluğu dolduruyordu.
Her şey güzel ilerlerken bir gün spor salonuna gitmiştik çünkü onun antrenmanı vardı.O gün telefonunu benim yanımda unutmuştu.Onun telefonundan ardı ardına bildirim gelince meraklanıp bildirimlerine baktım.
Bi kız onu ne kadar sevdiğini dile getiriyordu.Mesajlarda biraz daha üste çıktığımda ise onun da o kıza sevdiğini yazdığını gördüm.
Belki komplo yapmışlardır diye diğer mesajlarına da baktım fakat diğer kızlara da hep seni seviyorum gibi şeyler yazmıştı.Ben...Ben o kadar çok sarsılmıştım ki.Hemen salondan ayrılıp evime gitmiştim.O günün sonunda evime gelip ne olduğunu sormuştu ve ben de ona ne kadar kız düşkünü olduğunu ve bundan sonra da benimle muhattap olmamasını söyledim.Aradan iki yıl geçmesine rağmen hala daha beni rahatsız eder.Keşke ben de şarkımdaki gibi anılarımdan arınabilseydim ama adı üstünde 'keşke',"diyerek zorla gülümsedim.
Shawn burukça gülümsedi ve omzumu sıvazladı.
"Çok üzgünüm.Eğer hala daha yanına gelirse lütfen bana haber ver olur mu?"
"Ben kendi başımın çaresine bakarım.Ama hey,sana istesem bile nasıl haber veririm ki?"
Shawn elini alnına vurdu.
"Ah tabi ya.Telefonunu verebilir misin rica etsem?"
Telefonumu ona uzattım ve arkama yaslandım.Uzunca bir şeylere baktıktan ve girdikten sonra geri verdi.
"İşte numaramı girdim ve sen de bende kayıtlısın.Ve bir de sosyal medya hesaplarına baktım çünkü hesaplarımdan takip etmek için-Hey kızmadın değil mi?"
"Yok,sorun değil.Ben de birazdan geri dönerim yani takip olarak,"diyerek gülümsedim.
Shawn da gülümsedi fakat gelen mesaja baktı ve kaşını çattı.
"Şey,Meghan az önce me-"
"Anladım,işin çıktı.Sorun olmaz tabiki de hemen git."
Shawn kocaman gülümsedi.
"Anlayışın için teşekkürler.Fakat bunu en kısa zamanda tekrarlayalım."
Başımı salladım ve onun kafeden ayrılışını izledim.
××
"Ya sen şaka gibi bir şeysin,onun numarasını almışsın!"
"Kimin numarasını almış?,"dedi Richard odamdan içeri girerken.
"Shawn Mendes!"May'in ağzını kapatmaya çalışsam da sonuçta bu May'di.
"Hım,anladım,"diyerek kaşını çattı ve saatine baktı."Saatin kaç olduğunun farkındasın değil mi Meghan!Şan dersini kaçıracaksın!"
Tabi ya!Hemen çantamı koluma taktım ve odadan çıktım fakat Richard'ın ben gittikten sonra May'e "Aralarında neler geçti?"dediğini duymuştum.
¶¶
Fena bir bölüm değildi bence,aslında bu kadar hızlı tanıştırmayı planlamıyordum ama Shawn'ın şarkılarını dinleyerek yazdığım için hızlı gelişti olaylar ajfhwjw.
Her neyse umarım bölümü beğenmişsinizdir^^

Path To Fame || Shawn M.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin