0.9

116 12 4
                                    

Shawn'ın bu yaptığından sonra ağlayarak May'in evine gittim.Neden ağladığımı bilmiyordum.
May bana ne oldu diye sorsa da ona sonra anlatırım dedikten sonra başını sallamış ve beni biraz yalnız bırakmıştı.
Sonra bir nescafe yapıp bana getirdi.Teşekkür ettim.
"Şimdi ne olduğunu anlatacak mısın?"
Başımı salladım ve ona olanları anlattım.
"Ağlaman doğal,sonuçta içinde zaten ağlamaklı bir his varken Shawn'ın seni bırakıp bir kızla buluşması seni etkilemiş."
"Öyle mi?"
"Evet."
Evet,öyle olmalıydı.
Telefonuma baktım.10 cevapsız arama vardı.
Hepsi de Shawn'dandı.
Umursamadım.Şuan sadece güzelbir uyku çekmek istiyordum.May'in odasındaki koltukta yattım.
Sabah kalktığımda ise May'in yatağındaydım.
Yoksa?
Yoksa ben uyurgezer miydim?!
Sanki hiç derdim yokmuş gibi şimdi de uyurgezer mi oldum yani?
May odaya girdi.Benim uyandığımı gördüğünde gülümsedi.
"Uyandın mı?"
"Evet uyandım da,sanırım ben uyurgezer oldum."
"Noldu ki?"
"Kendimi sabah senin yatağında buldum işte farketmedin mi?"
May dudağını ısırdı.
"Şey,aslında..."
"Aslında?"
"Sabah Shawn beni aradı ve senin nerede olduğunu sordu.Ilk başta nerede olduğunu söylemeyecektim fakat bana bir şeyler anlattı ve öylece söyledim.Ve buraya gelince senin koltukta rahatsız olduğunu görmüş ve yatağa taşımış sanırsam."
"E yuh!"
Burada mıydı?Ama onu görmek istemiyordum.Fakat May katı bir kızdı ve Shawn'a öylece kanacağını da sanmıyordum,mutlaka iyi bir sebebi olmalıydı.
"Şuan burada mı?,"diye sordum.
"Gitmek zorunda kaldı,ama sana bir mektup bıraktı,"dedi ve bana bir mektup uzattı.
Açıp içimden okumaya başladım.
Normalde burda Sevgili Meghan diye başlamam gerekiyor biliyorum fakat nedense öyle yazarsam samimiyetsiz olacakmışım gibi hissediyorum.
Herneyse,olaya dönelim.Dün için çok üzgünüm,uzaktan neler olduğunu görememiştim pek fazla ve nedense buna alındım ve eve döndüm.
Eve döndüğümde yakın bir arkadaşım olan Astrid'i gördüm.O da bana aslında ev ziyaretine gelmişti.
Onu içeri davet ettim,benim kötü bir modda olduğumu görünce bana sarıldı.Ve sanırım sen de bizi tam bu anda gördün.
Ben çok üzgünüm Meghan,gerçekten bir aptalım.Kendimi affettirmek istiyorum ama bir yandan buna hakkım yokmuş gibi hissediyorum.
Ne yapmalıyım Meghan?Lütfen bana söyle.
Aman Tanrım.
Ne yapmalıydım?
Onu kaybetmek istemiyorum fakat yine de kırgınım.
O sırada Richard aradı.
"Efendim Richard?,"dedikten sonra bağırmaya başladı.
"Bana Richard deme!Saat kaç oldu farkında mısın acaba?Yoksa sana attığım maili görmedin mi?"
Eyvah.
"Sessizliğine bakılırsa görmedin değil mi?Ay ben ne yapacağım bu kızla!Teknoloji bağımlısısınız ama bir türlü düzgün kullanmayı bilmiyorsunuz şunu!"
Richard yine azarlamalarına başlamıştı.
"Üzgünüm Richard.Dün meşguldüm.Ne oldu?"
Richard'ın derin bir nefes aldığını duymuştum.
"Senin için çok önemli bir teklif geldi!Demi Lovato'nun açılış şarkıcısı olabilirsin!Şimdi hemen bir şeyler giy ve koşa koşa birazdan sana atacağım adrese gel.Iyi ki 1 saat önceden aramışım seni,ah Tanrım."
Telefonu kapayıp hemen banyoya girdim ve May'ın kıyafetlerinden birşeyler giydim.Iyiki aynı beden giyiyorduk.
Bi kaç bir şeyler atıştırıp taksiye atladım ve Richard'ın gönderdiği adrese geldim.
Richard beni gördükten sonra rahatlamıştı.
"Tam zamanında geldin,şimdi Demi'yle görüşmelisin,deyip beni bir odaya sürükledi.
Karşımda Demi Lovato vardı!
Bana gülümsedi ve koltuğa oturmamı işaret etti.Ben de gülümseyip oturdum.
Richard hemen söze başlayıp gerekli işlemleri konuşmaya başladı.Demi onu durdurdu ve bana döndü.
"Bu işi almak istiyor musun?"
"Evet!"
"O zaman yeni açılış şarkıcım sensin!"
"Aman Tanrım,teşekkür ederim!Sana sarılabilir miyim?"
"Tabi."
Ona sarıldım.O sırada Richard'ın ağzı açık kalmıştı.
--
Artık resmen açılış sanatçısıydım.Evde mutluluktan zıplıyordum.Ayrıca 1 hafta sonra tur başlayacaktı.Ilk Amerika turuydu,sonra Asya ve en son Avrupa.Hayal gibiydi!
O an Shawn'ı hatırladım.Bir cevap bekliyordu.
Ona mesaj yazdım.
Seni affettim,benim için bir şey yapmana gerek yok :)
Tura çıkarken ondan ayrı kalacaktım bu yüzden affetmek daha iyi bir seçimdi.Hem kafamı da dinlerdim.
Birkaç dizi bölümü izleyip uyumaya çalıştım.
En zorlu günlerimi yaşamıştım ve bunu da atlatmıştım.Ve bunları düşünürken uyuyakaldım...
**
UPUZUUUUN BIR ARADAN SONRA GERI DÖNDÜM!SELAM AYOL ^*^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 23, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Path To Fame || Shawn M.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin