"Oha,şuan Vevo hesabın 100 bin abone oldu!"
Çığlık atıp May'e sarıldım.Yaklaşık 2 haftadan sonra 100 abone cidden harika bir başarıydı!
"Ve yayınladığın şarkı 1 milyonu geçti bile!Bu şarkıya klip çekmeliyiz kesinlikle!"
"Ha?"
May gözlerini devirdi.
"Baya işte.Richard geliyormuş onla da konuşuruz kanka,o ayarlar bekle biraz."
Endişeyle dudaklarımı dişlerken Richard geldi.
"Kesinlikle sana bir klip çekmeliyiz,"dedi girdiği gibi.
May'e arkamı döndüm ve 'Napayım,dayanamadım' bakışı attı ve omzunu silkti.
Richard'a tekrar döndüm.
"Peki nasıl bir klip olacak?"
Richard gözlerini devirdi.Herkes de gözlerini deviriyor ha.
"Direktör diye bir şey var heralde,zaten aramıştım.2 saat sonraya randevumuz var.Yani nasıl bir klip olacağı ile ilgili kararlar alacağız.Mesela klipte kimler oynayacak-"
"Bekle bir dakika,tek ben oynamayacak mıyım?"
"Tatlım,senin şarkın bir aşk şarkısı ve ayrılığı anlatıyor.Eğer tek sen oynarsan klibe bakılmaz bile."
Ofladım.
"Peki kim oynayacakmış benimle?"
Richard sırıtmaya başladı.
"Aklımda bir isim var ama onu söylersem beni parçalarsın.O yüzden randevuya gittiğimizde söyleyeceğim."
Kaşlarımı kaldırdım.Umarım Shawn'dan bahsetmiyordur.
××
"Niye Shawn ya!"
Richard direktörlere aklındaki ismi söyleyince onlar da onaylamışlardı çünkü o gün onla kafede oturduğumuzda fotoğraflarımız sızmıştı.
"Hem bir kere ona sordunuz mu?İsteyecek mi böyle bir şeyi?"
"Onu da sen soracaksın artık Meghan.Hem çok güzel olacak,"diyerek sırıttı.
"Çok gıcıksın Richard."
"O senin gıcıklığın canım benim,"diyerek öpücük gönderdi.
××
Direktörlerle görüştükten sonra Shawn ile konuşmak için onu evime çağırmıştım.
Zil çalınca koşarak kapıya ulaştım ve açtım.
Kapıyı açtığımda bir adet yere bakarak gülen bir Shawn Mendes ile karşılaşmıştım.
Sırıttım ve konuşmaya başladım.
"Ne o Shawn Mendes?Yere bakarak gülmeler falan?Aklını kurcalayan kız kim?,"diyerek sırıttım ve omzuna vurdum.
O da güldü ve karşılık verdi.
"Gizli,"diyerek göz kırptı.
Yeniden güldüm ve içeri davet ettim.
"Hey evin güzelmiş,"dedi koltuğa otururken.
"Teyzem sağolsun,her şeyi kendisi dekore etti."Başımı kaşıdım."İçecek bir şeyler ister misin?"
"Bir portakal suyu fena olmaz,"diyerek güldü.
"Peki,biraz bekleyeceksin ama."
Başını salladı ve ben de mutfağa yöneldim.
Portakal suyunu hazırladıktan sonra dikkatle ona uzattım.
"Teşekkürler.Ee bana ne sormak istiyorsun?"
Kaşlarımı çattım.
"Sana bir şey soracağımı nerden bildin?"
Omuzlarını silkti.
"İki hafta boyunca aramayıp bugün aradın.Önemli bir şey olmalı ha?"
Başımı salladım.
"Aslında ben şarkım için klip çekeceğim ve direktörler birisiyle oynamamı söylediler.Ve bu birisinin de sen olması gerektiğini direk olarak söylediler."
Portakal suyunu masaya bıraktı ve arkasına yaslandı.
"Bana uyar,"dedi gevşek bir ifadeyle.
"Bak hemen hayır demeni anlıy-Bir dakika bana uyar mı dedin sen?!"
Shawn dudaklarını birbirine yapıştırdı ve başını salladı.
"Sana nasıl teşekkür edeceğim ben?Cidden çok iyisin!"
"Borcun olsun o zaman.Bir gün zamanı gelince borcunu ödersin?"
"Tabii ki de!"
Shawn güldü.
"Şey o zaman bana klip için çalışıldığı zaman haber verirsin.Saat geç oldu ve Aaliyah'a bir sözüm var,"dedi masum masum bakarak.
"Haber veririm vee,"diyerek başımı kaşıdım.
"Aaliyah kız kardeşim,"diyerek içtenlikle gülümsedi.
"Tabi ya."
"Noldu kıskandın mı?"
Bir anda gelen bu soruyla öksürmeye başladım.
"Hey iyi misin?"
"İyiyim.Kıskanma değil sadece fazla merak,"diyerek omzumu silktim.
Shawn pis pis sırıttı ve ayağa kalktı.
"Peki,ben gideyim o zaman.Hey lütfen ayağa kalkma,kapının yerini biliyorum,"dedi ayağa kalkmam üzerine.
"Görüşürüz."
"Görüşeceğiz,"diyerek gülümsedi ve çıktı.
××
"Meghan,şimdi Shawn'a sarıl ve beraber yağmurun altında dönün.Mutluymuş gibi gözükmeye dikkat!Ve sahne 4'e çekim başlamıştır!"
Yavaşça Shawn'a sarıldım ve kollarımı boynuna sardım.Boyu cidden uzundu fakat benim boyum pek kısa olmadığı için omzunu geçiyordum.
Klipte yağmurun altında gibi gözükecek gibi olsada aslında arkada yeşil ekran olduğundan sadece dönmemiz yeterliydi.
"Sence klip güzel olacak mı,"dedi biz dönerken fısıltıyla.
"Bilmiyorum,ama kesinlikle senin olduğun kısımlar mükemmel olacak."
Shawn kısık sesle güldü.
"Kırdığın gururumu yükseklere çıkarıyorsun Meghan."
"4.sahne bitti!"
Anons gelmesine rağmen biz halen daha sarılıyorduk.
"Şey,sahne bitti."
"Biliyorum."
Utançla dudaklarımı ısırdım.
"Orada ne bekliyorsunuz aşk kuşları!Birazdan 5.sahne başlayacak Shawn!"
Hemen ayrıldım ve konuşmaya başladım.
"Biz sadece arkadaşız ne aşk kuşu be,"diyerek atarlı halime büründüm.Shawn bu halime güldü ama ben omuzlarımı silkmiştim.5.sahne başlamak üzereydi.5.sahnede Shawn'ın sahnesi olacaktı,beni aldattığı sahne falan filan ve ben de onları görecektim ve orayı terkedip gidecektim.
Bu sahne de bittiğinde son sahne olan 6.sahneye geçmiştik.Bu sahnede sadece ben oynuyordum,yağmur sayesinde eski anılarımdan arınıyor ve onu,yani Shawn'ı hatırlamıyordum ve yeni bir hayata adım atıyordum.
Bu sahne de bittikten sonra herkes alkışlamaya başladı.Duvara yaslanmış olan Shawn,'İşte benim kızım' diyerek bağıran May ve Richard,ve diğerleri.
Gülümseyip konuşmaya başladım.
"Çocuklar cidden çok iyi iş çıkardık!Bu yüzden bunu kutlamalıyız!Bence bir pasta iyi gider ha?!"
Herkes 'Yürü Meghan!Kim tutar seni!'diyerek bağırmaya başladı.Yeniden gülümseyip May ve Richard'ın yanına gittim.
Richard hemen konuşmaya başladı.
"Sen bir harikaydın!Tabi ki de şu yakışıklı çocuk da,"dedi ve başıyla telefonuyla ilgilenen Shawn'ı gösterdi.
"Aynen!,"diyen May de Richard'a katıldı.
"Hadi bekletme uzun çocuğu,"diyerek sırıttı Richard.
Kaşlarımı çattım ve Richard'a kötü bakışlar atarak Shawn'ın yanına gittim.
"Hey,"diyerek gülümsedim.
"Hey,naber?"
"İyi,sen?"
"İyi.Twitter'dan yeni bir sürpriz geldiğini duyurdum.Tabi ki seni de etiketliyerek,"diyerek gülümsedi.
"Sana yine ve yine çok teşekkür ederim.Borçlarım kabarık gibi olacak duruyor,sence?"
"Bence de ama benim istediğim tek bir şey olur bence,"diyerek başını salladı.
"Merak ettiriyorsun ama."
"Merak kötü bir şeydir,Meghany."
Gülümsedim.Cidden bu çocuk ileride çok iyi arkadaşım olacak birine benziyordu...
¶¶
Bu bölüm için Don't Want Your Love yardımcı oldu, Allah razı olsun kankaşkım @ShawnMendes
Her neyse sınır koymayı düşünüyorum,o yüzden bu bölüm için fazla bir sınır koymayacağım.
Sınır:+3 oy ve 2 yorum ^.^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Path To Fame || Shawn M.
Fanfiction"Neden borçlarını ödemeyi düşünmüyorsun,hem de şuan?Mesela evet diyerek?"