Bütün olaylar 2003 senesinde başlamıştı .Elif İstanbul'a gelmişti.Herşey yazlıklarında başlamıştı .Elif'gil Trabzon'dan gelmişti.O zaman hiç arkadaşı yoktu. Ondan dolayı Selin'le tanışmak istemişti. Selin çok iyi kalpliydi , herkezle iyi geçinirdi ama nedense hiç kimseye anlatamadığı sırlarını Elifle paylaşıyordu. Gün geçtikçe bu arkadaşlar daha iyi bir ikili olmaya başlamıştılar. Sonra bir eve taşındılar aynı binada oturuyorlardı. Ama oturdukları ev biraz eskiydi bir ay geçtikten sonra bir haber aldılar o haberle birlikte hepsi birden yıkıldılar. Oturdukları ev çok eski olduğu için belediye yıkma kararı almıştı. "Lütfen yıkmayın"diye çok yalvardılar ama bir işe yaramadı. Sonra Selin'in babası bir site bulmuş. Sitenin içinde havuzu,parkı ve birçok şeyi daha vardı. Sonra Haluk bey siteyi dolşmış ve bir bina bulmuş şanslarına 5.ve6. katları boşmuş sonra haluk bey emlakçıyla konuşmuş "Bu boş evleri birine vermeyin ben haber verecem" demiş. Sonra Haluk bey eve gitmiş ve Elif'in babası Harun beyle konuştu. Harun bey bu haberi duyunca çok sevindi. Tabi kızlar ve anneleride diğer gün hep beraber evi görmeye gittiler. Hepsi beğenince neşeyle hepbir ağızdan "bu evi tutuyoruz"dediler. Sonra taşıma kamyonu felan ayarladılar... aradan iki gün geçmişti herkez evine taşınmıştı. Elif'le Selin yine eskisi gibiydi. Taki Ece denen kız gelene kadar Ece Selin'le Elif'i hiç sevmiyordu. Onlar oyun oynayınca siz oynamayı bilmezsiniz, ne biçim oynuyorsunuz gibi sözler söylüyordu. Ama neyseki yaz tatiliydi onun için Ece anneannesigile gitmişti. Ve bir ayda gelmeyecekmiş sonra Elif Selin'lere gitti ve "birazsitenin havuzunda yüzelim mi? " dedi. Selin ise olur diye yanıtladı. Sonra üstlerini giyip havuzda yüzdüler yüzerken dostluklarına ait bir grup kurdular adıda "İKİ DOSTUN HAYATI" ikiside bu ismi çok sevdi derken uzaktan kızlarrr... diye bir ses geldi. Selin'in annesi Aybuke hanım kızları çağırıyordu. Kızlar hemen yukarı çıktı sonra Selin'in annesi "Bugün Elif'gilde yemek yiyecez"dedi. Selin bu haberi duyunca çok sevindi. Annesi Selin'e "hadi duş al sonrada Elif'gile çıkıp Asya teyzene işi varmı diye sor varsa bana balkondan bana seslen"dedi. Selin"tamam"deyip hemen banyoya geçti. Selin on dakikada duş alıp çıktı yine herzamanki gibi tertemiz giyinmişti. Sonra annesine ben gidiyorum deyip yukarı çıktı kapıyı çaldı"tık tık" kapıyı Asya hanım açmıştı Asya hanım yine güler yüzüyle "hoşgeldin Selin'ciğim " dedi.Selin heyecanlı bir şekilde "Bir iş var mı? " dedi . Asya hanım "yok yok Selin" dedi. Selin hemen gidip annesine haber verdi . Sonra yukarı çıkıp Elif'in yanına geçti. Elif hemen "Aa hoşgeldin Selin" dedi. Selin "Hoşbulduk" dedi. Biraz internette oyun oynadılar sonra Aybuke hanım yardım etmek için Asya hanımlara geldi. Bütün işler bitmişti sonra kapı çaldı. Kapıdakiler Haluk bey ve Harun beydi. Kizlar babalarını görünce gerçekten çok sevindiler. Çünkü karınları çok acıkmıştı. Sonra kızlar annelerne sofrayı kurmaya yardım ettiler yemekte hepsinin sevdiği çok yararlı olan besinlerden bir tanesi vardı oda balıktı. Selin ve ailesi yemeklerini yedikten sonra çay içip evlerine gittiler. O gece çok güzel geçmişti ama Selin sabah uyandığında bazı değerli eşyaların evin içinde olmadığını fatketti. Hem anne ve babasına haber verdi Haluk bey eve hırsız girdiğını düşünerek hemen karakola gittiler hemen sitenin içindeki kameradan kamera kayıtlarına baktılar hırsızın yüzü görünüyordu. Aslında görünen kişinin tam hırsız olduğu belli değildi. Sadece şüpheli kıyafetler giyimmişti. Ama onun olduğunu düşünüyorlardı. Sonra polisler Haluk bey'e biz eğer bir iz bulursak size haber veririz dediler. Haluk bey ve ailesi tamam diyerek karakoldan çıktılar. Eve gittiklerinde Elif ve ailesi yanlarına indi. Selin bu sabah olanların hepsini Elif'e anlattı. Sonra kahvaltılarını yaptılar ve Selin'in bir kitap alması gerekiyordu. Annesine söyledikten sonra Elif'le birlikte dışarı çıktılar. İki yol vardı Selin "sağdan gidelim" dedi . Elif'te kabul edince sağ taraftan gittiler. O sokakta aynı kameralarda gördüğü hırsıza benzeyen bir adam vardı. Top sakallı,siyah giyinen ,uzun saçlı bir adamdı. Selin Elif'e "hemen saklanalım"dedi .Elif "niye" dedi. Selin bugün gördüklerini anlattı. Selin hemen bir telefon bulup polisi aradı gördüklerini anlattı. Kısa bir süre sonra polisler o sokoğa geldi. Adamı alıp karakola gittiler tabi Elif ve Selin'ide aldılar. Sonra kızların aileside karakola geldi. Aranan adam gerçekten oydu suçlarını itiraf etti tabi eşyaları nereye sakladığınıda bir ekip gidip eşyaları aldı. Haluk bey polise "Hırsızıda eşyalarımızıda bulduğunuz için teşekkür ederiz" dedi. Polis "Bize değil kınıza teşekkür edin onların sayesinde bulduk" dedi. Haluk bey bugün olanları öğrenince çok sevindi . Eşyalarıda geldikten sonra mutlu bir şekilde evlerine gittiler. Arabada giderken Selin kendi kendine içinden en büyük mutluluklardan biri dostlarımızla birlikte olmak diğeride kendi zaferimiz dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ DOSTUN HAYATI
RandomBu hikayede en güzel mutluluğun aslında dostluk olduğu anlatılıyor