Articolul 29

16 2 0
                                    

ChristinneOana cu Anti-Obsedate

Nu am de gand sa te înjur dar nu crezi ca te preocupa cam mult viața directionerilor? Care e problema ta? Daca nu iti plac povestile unora de ce comentezi? Nu ai altceva de facut? Ce te deranjează? Te deranjeaza ca suntem uniți? Ca ne luam apărarea unul altuia? Te deranjeaza ca visam? Da visam! Ne permitem sa visam, sa scriem despre asta. Nu m-am luat niciodată de nimeni pentru ca vai Doamne a insultat trupa sau nu am comentat niciodată nimic dar acum tu te iei de directioneri, nu de trupa. Ai incercat sa cunosti vreodata un directioner? Nu toti vad viata "in stil 1D". Ai incercat sa vezi dincolo de toate aparențele? Ai incercat sa vezi dincolo de fetita obsedată? Iti spun eu ca dincolo de fetita aia obsedata pe care o vezi tu e posibil sa fie o fata care si-a gasit refugiul in muzica poate din cauza unor probleme familiale. Poate a cazut in depresie din cauza unor întâmplări si si-a gasit refugiul in muzica celor de la 1D. Poate pentru tine nu sună bine melodiile si poate sunt netalentati. Dar pentru un directioner melodiile alea jalnice sunt o noua speranță. Fandom-ul de fetite obsedate e a doua familie a cuiva. A doua familie a unei fete sau a unui băiat care probabil are nevoie de iubire, intelegere sau prietenie. Si toate astea le gaseste in fandom, in familia 1D. Ai 20 de ani. Ma astept sa înțelegi ce vreau sa spun...
#mandra
#ca
#sunt
#DIRECTIONERA

Revista WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum