Articolul 10

46 1 0
                                    

Bai stiti ca pe data de 23/06/2015 o iesit Super Bravo Girl! Si la star facts spun viata de dupa One Direction a lui Zayn Malik, si da uitandu-ma pe acolo am concluzionat ca Zayn nu se mai intoarce. Mda... Pare rau directioneri. Am vazut si posterele cu The Vamps si altele neinteresante.
Pentru cei care nu au vazut si ma cam indoiesc ca nu ati vazut, o sa scriu si o sa comentez...

Si cum zic astia Zayn are mai mult timp pentru familie. Si pregateste un proiect surpriza, adica joaca intr-un film, si-a vopsit parul... VERDE. Asta nu era o noutate dar... Foarte bine, petreci timp cu familia ne faci noua o surpriza si joci intr-un film faci parul verde, treaba ta. Dar scrie ca petrece si mai mult timp cu logodnica lui depravata. Mai compune si o piesa cu nenorocita aia... Stiti nu prea o suport pe Perisoara Edward piti de Anglia. Pur si simplu o urasc, amu' fiecare cu gusturile lui... Fanii il vor inapoi in 1D, adevarul e ca ii statea mai bine printre fani dar nici cu familia nu e prea nefericit...

Bun si acum o chestie mica, incepe PLAJA ADOLESCENTILOR 2!!! Ross Lynch a declarat pentru Bravo ca o sa fie mai multa emotie decat prima oara si desi e ocupat cu filmul are timp si pentru trupa lui RS si in septembrie o sa plece intr-un turneu european...

Revista WattpadUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum