Bun de data asta nu e o carte. M-am uitat si eu peste caietele de scoala ca sa arunc din ele si in timp ce ma uitam eu asa frumos dau peste un caiet unde era un articol scris de mine. Era despre Justin Bieber. Faza e ca era un caiet tiparit si mi-am amintit ca diriga care e profa de romana, ne-a pus sa scriem articolul pe baza unor informatii scrise langa.
" Justin Bieber, tanarul canadian s-a nascut pe data de 14 martie 1994, a debutat pe youtube si de aici s-a nascut si faima lui. Un album de-al sau a debutat pe locul 6 in US Bilboard Albums Chart si cum totii stiti este singurul artist care are toate cantecele de pe un album in topul US Hot 100. In 2010 in cadrul European Music Awards a castigat 2 premii acestea fiind Best Male si Best Push Artist si inca se afla in topurile mondiale. Dupa cum bine stiti are o relatie cu artista Selena Gomez fapt ce nu este pe placul fanelor si nu le invinovatesc. Justin este tanar si frumos. Nu ai cum sa nu fi geloasa, are ochii caprui si parul saten deschis e si carismatic. Totusi faima si frumusetea nu l-au influentat. Ii plac petrecerile si iesirile cu prietenii si da ii place sa fie in centrul atentiei uneori dar cu toate acestea Selena a declarat ca este un romanic incurabil. Deci el este artistul nostru. "
Bine astea sunt informatii mai vechi pe care le-am transformat in articol dar cred ca m-am descurcat deci pe data viitoare dragilor!!
CITEȘTI
Revista Wattpad
De TodoDoar la revista wattpad poti sa vezi pareri despre carti citite si asa poti sa vezi ce carti poti citi.