POHLED GABČI. Spím a najednou se spustí ten hrozný zvuk Budík mě vzbudil a já jsem ho hned vypla. Šla jsem dolů se na snídat a tam seděl u stolu táta který četl noviny a brácha který jedl snídani tak jsem se na snídala a šla nahoru do koupelny udělat hygienu, když jsem byla hotová vešla jsem do svého pokoje kde jsem se oblíkla do oblečení. Zjistila jsem že je teprve 6:30 a já vycházím o půl sedmé tak jsem si zapla notebook a šla na YouTube. Uběhlo to rychle a já už du do školy cestou to mám na zastávku na které vystupuje moje nejlepší kamarádka. Autobus už přijel a Akža vystoupila z autobusu. Jdeme do školy a koho nepotkáme potkali jsme Jirku Krále to jsem Teda nečekala tak jsme se pozdravily a já s Akžou jsme pokračovali do školy. Jsme ve škole a najednou k nám přijdou kluci a začneme si s něma povídat. Vyučování konečně skončilo a šly jsme na oběd. Po obědě jsem doprovodila kamarádku na bus a šla domů. Doma jsem si nachystala věci na trénink. Trénink mi skončil a já jdu doprovodit Akžu na bus. Jsem doma a jdu na notebook. Zapnu si Facebook a hned mi napíše Jirka Král:ahoj jak se máš? Já :ahoj. Dobře a ty?
(znáte to normální konverzace)DOUFÁM ŽE SE VÁM TENTO DÍL LÍBIL. A PROMIŇ TE ZASE ZA KRATŠÍ DÍL. PAPA
By EliskaRysankova
ČTEŠ
Zrada Youtuberů [DOKONČENO]
RandomGabriel je obyčejná 16cti letá holka. Na den co má narozeniny jede na akci utubering.Hraje házenou, a taky dělala sebeobranu a kickbox. Co se ale stane na mistrovství Evropy?