POHLED GABČI. Zazvonil budík a já jsem se vzbudila protáhlá jsem se a vypla budík. Pátek konečně sladký pátek jdu dolů a na chodbě stojí kufr na kolečkách a batoh zeptala jsem se táty '' tati proč jsou ty věci na chodbě,,?ty si zapomněla že dneska odlétáš na mistrovství Evropy?. Vlastně já dneska odlétám honem jsem se nasnídala a letěla do koupelny udělala jsem raní hygienu a šla se oblíct. Jsem hotová a jdu na zastávku kde čekám na autobus kterým přijede kamarádka, když čekám na autobus tak někdo za zády mi řekne ahoj Gabčo rychle se otočím a zjistím že je to Jirka Král a odpovím mu to stejné ahoj tak si spolu povídáme a po dlouhé době přijede Akža autobusem a vystoupí s věcma tak se s ňou pozdravím a rozloučím se z Jirkou táta čeká v autě aby nás zavezl na letiště. Jsme na letišti a jdeme za holkama z týmu začnou hlásit nás let a my jdeme do letadla. V letadle mám pocit jako bych viděla youtubery nevím co to semnou je, ale radši to nebudu řešit. Po dlouhé cestě letadlem jsme dorazily na místo. A my jsme jeli taxíkama na místo kde jsme ubytování. Pak si na chystáme na první zápas je proslov k turnaji a organizátor najednou začal říkat něco s youtuberama a říkal''Vítejte na turnaji mistrovství Evropy na který se dorazily youtubeři. Hned jak jsem se podívala ke dveřím uvidím youtubery jako třeba Jirka Král, Vadak, Kovy, a tak dále.
doufám že se vám dnešní díl líbil. A Čau
By Eliska Rysankova
ČTEŠ
Zrada Youtuberů [DOKONČENO]
RandomGabriel je obyčejná 16cti letá holka. Na den co má narozeniny jede na akci utubering.Hraje házenou, a taky dělala sebeobranu a kickbox. Co se ale stane na mistrovství Evropy?