KAM VŠICHNI MIZÍ?

130 6 0
                                    

Pohled Gabči
Po prvním zápase jsme vyhrály a já s Akžou si povídáme cestou na ubytování místo jsme spolu na pokoji a tak si povídáme celou dobu a najednou naskočí téma youtubeři a já si vzpomenu že jsou tady taky ubytování, ale trošku později. Najednou někdo zaklepe na dveře je to naše druhá nejlepší kamarádka Áda a tak ji pozveme dál a po chvilce někdo zaklepe na dveře a tak jdu otevřít a tam stojí Jirka Král a Kovy MenT Vadak a Vidreil tak se jich zeptám jestli nechcou dál tak kývnou na souhlas. Po hodině co jsme si povídali tak youtubeři už museli odejít. Příští den ráno jsme vstali a šli jsme do koupelny a udělali jsme raní hygienu a pak se oblíkly a šli jsme za ostatníma se nasnídat po snídani jsme šli do haly kde se ty turnaje hrály hrály jsme jako první pak jsme měly dva zápasy volno a tak jsme si povídali já Akža a Áda pak se k nám přidali youtubeři nám to nevadilo a proto jsme si povídali. Ale je tu menší zádrhel není tu Vadak. Každý m dnem se ztráceli rozhodčí a hráčky a trenéři. Bohužel všechny týmy včetně trenérů zmizeli tak jsem se musela každým dnem schovávat ,ale jetu ještě jedna věc mistrovství ještě neskončilo.

DOUFÁM ŽE SE VÁM DNEŠNÍ DÍL LÍBIL A ŽE MĚ NEZABIJETE ZA KRATŠÍ DÍL. ČAU

by Eliska Rysankova

Zrada Youtuberů [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat