Cărți cliseice - 1

576 56 47
                                    

Nici nu stiu cum sa incep... Sunt atat de multe de zis...
Pai, sa incepem cu inceputul !

1. Stim cu totii tipicipe povesti cu baitul rau si fata buna/fata rea si baiatul bun/baitul bun si fata rea.
Trgic ca majoritatea cartilor contin astfel de persoanje. Chiar nu putem folosi si altfel de personaje ?

2. Harry Styles... Cate carti nu il contin pe baiatul cu bucle ciocolati ? Presupun ca toti cu astfel de carti o fac pentru faima, iar altii cred ca o fac pentru ca ii admira prea mult. Altii chiar exagereaza! Fanele alea nebune dupa el ! Stiti ce zic ! ;)
Majoritatea cartilor sunt :
- Harry Styles facts;
-Adopted by Harry Styles;
-Snapchat;
-Twitter;
-si multe altele, mai gaseam, dar deja ma luase durerea de cap. :)

3. One Direction

Pfoai... Nu vreti sa stiti cate carti am gasit cu acelasi nume si subiect !

-One Direction facts;
-Living with One Direction;
-Pamfete cu One Direction;
-Adopted by One Direction;
-Poze cu One Direction; Imagine One Direction; (stiti ca puteti gasi poze cu ei pe Google ?)

Ehe, si cate nu sunt la fel ! Mi s-a scarbit, jur ! Bai, nu ma injurati, dar sincer acum, voi chiar nu aveti imaginatie ? Pe bune ! Majoritatea sunt la fel ! Ce schimbati? Numele, persoanele secundare, locatia ? Atat ! Toate sunt la fel ! Va inteleg ! Va iubiti idolii, dar sa stiti ca putesti scrie si alte carti despre ei !! Va reamintesc eu, presunpun ca deja stiati ! Nu ? :/

4. Selena Gomez

-Selena Gomez facts; (o gramada de carti cu asemenea titul si continut)
-Adopted by Selena Gomez.

5. Justin Bieber

-Justin Bieber facts;
-Adopted by Justin Bieber;
-Bad boy;
-Bad girl;
-Living with Justin Bieber.

......

Jur ca imi e rau ! Din ce in ce mai tare cred ca majoritatea o fac pentru faima ! Nu-i asa ? Oare cat de bine va simti? -_-

In orice caz, mi-e rau ! Ma si doare capul ! Cum naiba sa existe atatea copi ? Eu, sincer, nu m-as simti bine sa stiu ca inca 10.000 de oameni mai au aceasi carte ca a mea, dar cred ca va face sa va simtiti extrem de bine ! Aici vorbesc in gereral ! Sa mai continui ? As putea scrie despre fiecare din membrii trupei 1D + Zayn, dar toate sunt asemanatoare cu cele mai sus ! As fi vrut sa citesc toate prostile care seamana, dar nici pana muream nu le terminam ! Pe zi ce trecea mai aparea cate una ! :)) Ciudat rau de tot ! Jur !

La inceput, initial as fi vrut sa scriu numele tuturor acestor "scriitori" care au aceleasi idei, dar erau prea multi, si nici la anu' nu terminam ! Pe bune acum, daca ati sti cate carti am gasit la fel... Eu m-am inchinat ! Pe bune ! Cum sa existe ma asa ceva ? Dar exista astfel de specimene! Sincer, ii inteleg, ii iubesc atat de tare incat trebuie sa scrie si ei o carte despre idolii lor, la fel ca vecinul, ca matusa, de asemenea si ca a pisicii ! Se poate sa gaseasca alta idee ? Nu ! E inacceptabil asa ceva ! Cum sa scri o carte diferita ? Mi se pare o prostie ! :)) Blasfemie ! :)))

Nu, chiar mi se pare o prostie ! :)))

......................................................

Din sufet va rog, gasiti si voi alte idei.
Cam asta a fost tot, cam scurt si plictisitor, dar nu am avut ce zice ! Jur ca am murit cand am vazut cate astfel de carti exista ! Ne vedem cu urmatorul capitol si daca sti pe cineva care copiaza, stiti pe cine sa anuntati ! ;)

Carți clişeiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum