Cărți cliseice - 4

158 25 28
                                    

Facts about me



Aa! Nu! Stați linistiti! Nu va spun eu nimic despre mine aici, asta va fi subiectul de azi.

O noua moda s-a lansat pe Wattpad, iar eu, sincer, nu-i vad rostul. Părerea mea asta e.

De ce ai face o carte despre tine? Logica asta! Dacă cineva vrea sa știe ceva despre tine poate sa te întrebe printr-un mesaj privat. Nu?
În ritmul asta o sa ajungem sa facem cărți în care o sa purtam conversații banale. Aștept acea zi. Se vor trezi niște deștepți care sa o facă și pe asta.

Revenind, eu personal, nu înțeleg rostul acestor cărți. Îmi explica și mie cineva?
Înțeleg faptul ca tu scrii acolo despre tine, foarte bine, sa fii sănătos, scrie în continuare, dar de ce ai face-o? Nu te întreabă nimeni despre tine si simți nevoia sa scrii o carte pentru asta? Dacă e asa, dă-mi mie un mesaj si te ajut, te întreb și de străbunica ta din primul război mondial, numai sa te oprești din a scrie acel tip de carte!

O faci pentru distracție? Atunci e un căcat de carte! (Scuza-ti limbajul.) Daca îți pui bibilica la treaba vrei realiza și tu asta.
În primul rand, cartea nu își are rostul pe Wattpad și practic e acolo ca, de ce sa nu fie? Nu?

Nu am nimic cu oamenii care scriu astfel de cărți, dar tot nu sunt lămurit cu faptul ca voi o scrieți.
Unu' vreau să-mi spună : De ce scrii acest tip de carte?
Te plictisești? Nu ai de lucru? Vrei o carte în plus, dar nu ai ideei? Care e problema? Ia, tata, o foaie și scrie acolo toată viata ta cu tot cu desene și poze, dar nu posta pe Wattpad!
Crede-mă, dacă cineva chiar vrea sa afle ceva din viata ta, te va întreba! Nu trebuie sa scrii o carte, ai încredere în mine.

O faza m-a amuzant tare în timp ce ma uitam la minunățiile voastre, o descriere suna cam asa : "Vrei sa ma cunoști? Eu nu cred... Nimeni nu vrea."
Serios? Daca nimeni nu vrea, de ce o mai scrii? Încerci sa faci pe victima? Lasă naiba victimizarea și pune mana și scrie o carte care merită apreciată! Am întâlnit pe Wattpad mai multe victime decât în viata mea de zi cu zi.
Iar, ai lipsa de ocupație? Ce va apuca?
Asta intra la categoria cu : "Nimeni nu ma întreba de viata mea asa ca voi scrie o carte despre ea.". Greșesc eu? Nu cred.

Aștept sa vad ce va mai apărea, ca sincer, tare sunt curios.


.............................................................

Mulțumesc de idee Rossy_Stephany! ❤

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 24, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Carți clişeiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum