Cărți cliseice - 3

256 34 69
                                    

Azi vorbim despre "profesorul".
Da, da, vedeți bine. Azi își fac prezenta și cărțile cu toti profesorii, de toate materiile, cărți cliseice, normal.

Pai bun, sa începem.

1. Ce veți observa în primul rand este ca profesorii din rândul bărbaților au vârstă cuprinsă intre 21-25 de ani. Iar în rândul femeilor vârstă este de 16-21.
Asta fiind aproximativ, căutând vârste doar într-o parte din cărți.

Da' bravo, ma! Sa îmi spuneți și mie cum reușiți, sa nu ma mai chinui nici eu cu facultatea! Deștept rău sa fii ca sa ieși profesor la 16 ani. Eu pe atunci ma chinuiam ca un prost cu liceul, nici nu știam ca pot sa devin profesor asa repede! Vreau și eu secretul vostru!

2. Toate materiile le ai acolo! Ce vrei, asta găsești! Vrei profesor de matematica? Ai profesor de matematica!

3. Destept e? E! Se putea sa nu fie și sexy? Are pătrățele, un păr mai frumos decat toată școală la care preda, are ochii asa frumoși încât te pierzi în ei, are mașina de milioane de euro și ce nu mai are! E un bărbat perfect pentru o fetita.
Are și o personalitate de te dărâmă. De aia termina facultatea asa repede.

4. Copila aia mica și uneori neajutorata se îndrăgostește de profesorul sexy care vine la școală cea noua! Sa nu uitam ca și fata e rupta din soare. E splendidă! N-am mai văzut asa ceva! Sa nu intre naiba în depresie din cauza profesorului ala sexy. Ar fii tare păcat...

5. Profesorul se îndrăgosteste instant de eleva inocenta, nu ca ar fii interzis sa ai relație cu elevele... Și de acolo au o relație secreta si foarte frumoasa, lipsită de probleme... Ce drăguț... Numai în cărțile astea cliseice găsești asa relație perfecta!

6. Mai găsim și cărți cu o "profesoara" extraordinara! Uneori cam prea extraordinara... (+18, nu ne băgăm aici ca nu e treaba noastră :)) )

......................................................

Mulțumesc RoywRoy pentru idee!

Carți clişeiceUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum