Tabăra

553 14 2
                                    





  Totul a început intr-o dimineața  de iulie pe la ora 05:30. Soarele care tocmai răsărise luminau chipurile proaspat trezite ale taberiștilor. Mă aflam în Gara de Nord din Iași , iar trenul care trebuia să ne duca la Huedin aștepta pe peronul trei.Era foarte  devreme, iar soarele de abia rasărise, adoleșcentii erau nerăbdatori să-și urce bagajele grele în cusetele care îi vor duce spre tabăra de vară. Puteam sa jur că va fi un drum lung și obositor
dar avusem o senzație plăcută ca mă voi distra!

Mi-am luat și eu rămas bun de la ai mei și am urcat în vagon încercând  să-mi găsesc un loc împreuna cu prietena mea ,Raluca. Alături de noi stăteau înca trei persoane ,compartimentul fiind de șase mai rămase un loc neocupat .Simțeam înlăuntrul  sufletului furnicături  ce îmi trezeau placerea de a calatori cu trenul. De când mă știu ador scrâșnetele făcute de rotile trenului . Așteptăm această excursie de foarte mult timp însă cel mai mult îmi doream să-mi îndeplinesc fantezia de a avea o aventura într-o tabără în care puține lucruri erau permise .Vara aceea fu cea mai specială  si plină  de peripeții . Partea cea mai interesantă nici nu începuse  de-a binelea. Iată primul lucru intrigant în povestea mea : băiatul de care îmi plăcea se afla în același vagon cu mine ,nu-mi venea a crede că și el va veni.

    Trenul porni, iar coridorul vagonului era plin de zarvă făcută de excursioniști și de sporovăielile acestora , în schimb  compartimentul nostru era cufundat într-o liniște  puțin  stânjenitoare  deoarece nu cunoasteam  celelalte persoane din jur . Locul meu era fix lângă ușa compartimentului, iar în dreapta mea stătea Raluca (una din cele mai bune prietene si persoana care mă convinsese  să vin în această tabără .Era genul de fată pacifistă care dorea tuturor binele  aveam o prietenie  rezistentă și țineam foarte mult una la cealaltă.)

        Liniștea stânjenitoare  din compartiment fu într-un sfârșit ruptă de clinchetul ușii care tocmai se deschise. În pragul ei stătea o domnișoară brunetă,cu ochii negri ațintiți asupra mea .Mă simțeam urmărită de acea persoană,dar in acealași timp satisfacută de prezența ei .Îmbrăcămintea era aleasă pentru a fi purtată în timpul excursiei.Parea de parcă ar fi construit un sistem de straturi de îmbrăcăminte ,astfel încât să ofere maximum  de protecție și confort .Ei bine această persoana era verișoara  Ralucai,pe nume Andra . 

         A: - Bună , ce faceți ? spuse bruneta făcându-și loc printre bagajele din compartiment.

         M: - Hei buna! spun eu prinvind-o cu ochii ațintiți si urmărindu-i fiecare mișcare.

         A: - Tu trebuie să fii Miami,nu?Îmi spuse ea în timp ce își contura un zâmbet lung pe buze.

         M: - Da,eu sunt! Îi reproșez ,cu o voce mai aspră.  

         A: - Andra încântată!

         M: - De asemeni!

         A: - A intrebat Robert dacă ai dori să stai împreună cu el in compartiment...

      Robert este personajul acestui basm ,nu eroul stați liniștiti ci mai bine spus personajul negativ ,dar baiatul pe care il placeam. Ochii  albastri ,parul blond si genul de tip care stie si poate termina o fata doar printr-un gest sau vorba .

         M: - Da  cum sa nu ! Zâmbetul tâmp apăru  în același timp în care mă gândeam la urmări.

      Nici nu am asteptat să se dea la o parte din ușa .Mă strecurasem făcându-mi în continuare loc prin vagonul plin de bagaje până la ușa compartimentului unde mă așteaptă El.

    Îmi batea tare inima ,aveam emoții. Însă nimic nu mă făcea să mă răzgândesc din drumul meu ,eram hotărâtă să ajung să-l întâlnesc . Cănd în sfârșit ajunsesem în fața compartimentului ,am început sa tremur .Am încercat să deschid ușa însă era in zadar nu reușisem ,acest lucru necesita multă forța  ,ceea ce eu în acel moment nu aveam . În acea clipă un personaj ce mă privea cum mă chinui singură ,se ridicase si mă poftise înăuntru . Acel personaj nu era altcineva decât Adrian ,un băiat de numai de 17 ani,arătos ,înalt ,șaten cu ochii căprui  care încerca să-mi distragă atenția ,însă știam ,va fi imposibil deoarece Robert se afla acolo. El se uita cu ochii atintiti spre mine si imi spune:

         R: - Mia ce faci ?

        M: - Bine merg in tabără! spun lăsăndu-mă purtată de val.

         R: - Ce ciudat si eu merg acolo,imi spuse el râzând

             - Haide ,stai lângă mine!  afișând un zâmbet  subtil pe față.

        M: - Bine, vin acum! I-am raspuns încercând  să nu roșesc .
      Totul era perfect ,stăteam lângă  băiatul pe care îl plăceam .Începusem să cunosc lumea din jur.
În afară de mine ,în compartiment mai era o fată pe nume Lidia,blondă cu ochii. albaștri ,modestă  ,cu porecla "Matilda" pusă de băieți ,puțin cam racită și despre care nu voi vorbi prea multe in aceasta mică istorisire. Tot împreuna cu noi se afla o fetița de doar 10 ani pe nume Claudia care din câte auzisem  tatal ei ar avea o casă de modă  în Iași ,formidabil  ,dar nu puteam să ascund faptul că eram atât de obosită si copleșită de căldura din tren.Mi-am lăsat capul să cadă la voia întâmplării ,nimerind chiar umărul  lui Robert.Se apropiase de mine și îmi strânse mâna,ținându-și degetele încleștate  de ale mele.Era momentul perfect pentru un sarut.Ne-am apropiat unul de celălat,dar ne-am mulțumit  doar cu niște sărutări fierbinți pe obraji.Era ciudat îmi spunea într-una "Sărută-mă" sau "Lasă vom avea timp să ne sărutăm și să ne îmbrățișăm ".
              Tot drumul am stat unul lângă celălalt ,deseori ținându-ne în brațe.                    
       Pe la ora 14 :30 poposisem în gara orașului  Huedin,însă pentru a ajunge în tabără mai aveam de parcurs doua ore cu un microbuz .M-am așezat în față lângă șoferul ce avea un accent super de ardelean . Am inceput să vorbim despre mașini și ca să vezi un tip drăguț ,brunet dintr-o altă mașină mă privește și îmi zâmbește .Zăpăcită incep să spun cu voce tare de parcă numai era nimeni in microbuz "Vai tipul ăla parcă era David Backham doar că era versiunea brunetă ",dupa cateva minute un motociclist cu barba trece pe langă microbuz la care șoferul "Uite ăsta e Johnny Depp ,no ?" toată lumea din jur a izbucnit in râs!

                Da, până la urmă am ajuns la destinație , Ic Ponor Padiș,Sat de vacanță .Eu împreună cu Raluca am stat in Vila Ioana ,am fost printe primele si puținele persoane care au avut cele mai bune condiții .Când am ajuns abia ma puteam ține pe picioare,eram atât de amorțită și obosită .Trebuia să ne pregatim pentru masă si pentru ziua(luni) ce urma, de aceea  trebuia sa ne pregătim de culcare destul de devreme căci știam... trezirea era la ora 07:15 .

                Dupa ce mi-am dus bagajele  ,m-am îndreptat spre dusul care se afla chiar lângă camera unde eram cazată .Am dat drumul la apa fierbinte de munte si am lasat-o sa curgă ușor pe corpul meu lăsând în urmă plăceri nevinovate. In dreptul dușului se afla un geam prin care puteai să privești fiecare băiat care merge in cameră.Am stat cam 20 de minute la duș ,dupa care am mers in cameră,m-am schimbat și in același timp mă gândeam... "Cum ar fi să te vadă cineva în timp ce faci duș să nu poată ajunge la tine și te aibă ?",tot felul de întrebări de genul acesta mi se strecurau prin minte .

                Observasem la un moment dat ,că Robert parcă mă evita si vedeam cum stătea aproape de toate fetele. Mi s-a părut că folosea aceleași gesturi ,cum folosise și cu  mine .Dar el defapt era genul de baiat caruia îi plăcea să fie plăcut de fete,de toate.Chestia asta mă supără si ceva din interiorul meu mă rodea tare cu toate ca nu aveam de ce,adica nu era "al meu"

Nu aveam de ce,dar ma facuse sa îmi placă ....așa ca decisem să întru în propriul lui joc si sa fiu indiferentă .

                   Ziua era compromisă ,m-am retras în camera mea dupa cina si m-am bagat la somn ,gândindu-mă cum sa îl fac pe baiatul visurilor mele să fie doar al meu .

    

                                                                                                                                   Ziua următoare

Summer CampUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum