Part 3 (Ketakutan Membara!!!)

3.2K 147 3
                                    

A/N:
Sorry kalau .banyak WOOZI pov...*garu kepala

Woozi Pov

Kelas hari ni dah tamat...aku menilik telefon aku dan melihat jam yang menunjukkan pukul 7.00...Ade perasaan takut nak masuk dorm...maklumlah,dormate aku gangster.

Aku berjalan longlai.Masuk je dorm aku terus menutup muka aku dengan menggunakan buku.Sebab??.Sebab dia tak pakai baju and tak berselimut dia just pakai seluar pendek.Aku tanpa berlengah lengah terus mencapai tuala dan menuju ke tandas.

End Woozi Pov

Kihyun Pov

Hari ni kelas aku tamat awal so aku dapatlah berehat kejap.But...Dormate aku tak masuk lagi.Aku Melucut baju dan seluarku dan menyarung seluar pendekku paras lutut.

Beberapa minit kemudian...Dormate aku masuk,But dia tutup muka dia.Oh...maybe aku sexy dan mengacam kot.Aku just biarkan dan mengendahkannya.

Badan aku mula melekit.Nak mandi si pink tu pulak dalam bilik air.Tunggu punya tunggu barulah dia keluar.Dalam 45 minit dia guna.Dia mandi ke apa?!.

Kihyun: Lamanya ko dalam tandas.Kau buat ape.

Woozi: So...Sorry

Hmm...aku malas nak layan and aku terus masuk mandi.

20 minit kemudian...

Fuh...Segarnya...aku lilit tuala ku di pinggangku.Aku keluar dan menuju ke almari aku,sempat juga aku menjeling ke arah katil si pink tu.Dia membaca buku tapi yang musykil dia seperti melindungi muka dia dari tengok aku...

Kihyun: Kau dah kenape nak malu dengan aku...aku lelaki kot

Woozi:*bisu

Kihyun: Kau Gay eh?

Woozi:Mana ad- *turunkan buku dan reaksi marah

Woozi: Ahh!!!

Ok!!Dia menjerit sebab ternampak Di*k aku...Tiba tiba idea nakal aku muncul.

Aku perlahan lahan menuju ke arah dia sambil tuala masih di pinggang.Aku merampas buku tu dan mencampaknya ke lantai.Muka dia mula cuak.

Woozi: A...Apa yang Aw...Awak nak Buat ni..m

Kihyun: Ko kan dah Ternampak di*k aku so...*muka jahat

Woozi: apa ni!!!

Aku mula menyentuh pipi dia dan dia menepis.Aku mula geram,Aku terus mencium leher dia.Tak sengaja aku tinggalkan kesan Lovebite kat leher dia.Muka dia mula takut dan menolak kepala aku ke tepi.Aku terus bangun dan menunjal kepala dia.

Kihyun: Aku gurau jelah...lagipun aku straight..Bukan GAY so macam mana,kau suka...*ketawa jahat

Woozi:*tarik selimut

End Kihyun Pov

Woozi Pov

Aku secara tak sengaja TERNAMPAK di*k dia...
Tiba-tiba,aku dapat rasa yang dormate aku mula mendekati aku.Dia terus mencapai buku aku dan campaknya ke lantai.Dengan tuala masih di pinggangnya dia terus duduk di atas aku.

Woozi: A...Apa yang Aw...Awak nak Buat ni..m

Kihyun: Ko kan dah Ternampak di*k aku so...*muka jahat

Woozi: apa ni!!!

Dia menyetuh pipi aku,terus aku menepis.Betapa terkejut nya aku bila dia terus mencium leher aku.Aku terus menolak kepalanya ke tepi.Tiba tiba,dia tunjalnya kepala aku menggunakan jarinya.

Kihyun: Aku gurau jelah...lagipun aku straight..Bukan GAY so macam mana,kau suka...*ketawa jahat

Sebaik aku dengar kata katanya aku terus menarik selimutku paras ke dada dan mula mencarut di dalam hati dalam masa yang sama ketakutan sedorm dengan dia mula menguasai.

End Woozi Pov

End part 3 (Ketakutan Membara!!!)

VOTE AND COMMENT

Annyeong😘

GAYLOVEWhere stories live. Discover now