Olaylar Başlıyor

62 6 6
                                    

Yıllar geçti ama hala alişamadim yokluguna.Bir anda girdin hayatıma ama nasıl cıktin bir türlü anlamadim.Sorsalar ya nasil sevdin diye .Diyebilirdim teretsüzce yoklugu ile varligini özleten sevmeyi özlemeyi o ile tekrardan hatirlayacak kadar.

Yine herzaman gibi sırdan bi gundü.Dün akşam durmadan müzik dinledigimden dolayi kafam catlayacak gibi agırıyordu .Annem in sesi uyandim anneme ne kadar ısrar etsemde hasta oldugumu ama inamazdi yada biliyordu hasta oldugumu.Cünkü onun iciden sökülüp atilan bir okuma aşki sevdasi vardi.Her okula gitmek istemedigimde bu anı ile karşilasiyor ve ikna oluyordum.Okumayi okulu bana sevdiren anılarımdan sadece bir kacı idi bu anı.Annem her zaman ki gibi erken kalkmiş kahvaltımizi hazırlamisti.Kahvaltimiz da o kadar cok çeşit yiyecek olmasada bir köy peyniri sıcak ekmek ve bir bardak cay herşeye değerdi.Sabahimiz eyleceli gecerdi yer sofrasida şakalaşirdik birbirimiz ile.Hani derler ya yeni yila nasil girersen oyle gecer diye bizde sabahlarimiz ile yeni ve huzur dolu gunlere girme hevesideydik.

Çayimi yudumlarken annemle göz göze geldik .Annem öylece bana bakıyordu.Bi garipti annem bi kaç gündür bu aralar .Ne oldu anne bişey mi istiyorsun .Hep susar ve sonra yok oglum dalmişim derdi ve kavaltimiza devam ederdik.Kahvaltimi yaptiktan sonra anne bu gun okula gitmesem olur mu:?
-Annem gitt okula oglum oku adam ol bizlere layik bir evlat ol .Vatanina hayirli bir vatadaş ol dedi.
O an kafamdan kaynar su dokulmus gibi oldum ilk kez annemin bu kadar benim pilanımı bozdugu beni şaşirti.Ben evde durup bilgisayar basida oyun oynamayi' ın hayalini kurarken annemin dedigi hayyalerimi resmen yok etti....

GECMISTEKI ACILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin