Peron 9 Çeyrek

407 22 3
                                    

James Potter 'ın Hogwarts' taki ilk yılı bitmiş. Eve dönüyordu. Ancak ileride herşey çok değişecekti.

Harry'nin başarılarından sonra James onun gölgesinde kalmaktan korkuyordu. Enfes bir quidditch oyuncusuydu. Babasının izinden gidiyordu. Artık geri dönme zamanıydı.

                             ●○

James hızlı adımlarla duvardan çıktı. Ve muggle dünyasına döndü. Etraf muggle kokuyordu. Artık 2'nci yılı için bir yaz beklemeliydi. Harry kadar eğlenceli bir hayatı olmayacaktı.

Ama bilmiyordu ki Harry hiç eğlenmiyordu bazen aslında eğlendiği zamanlar üzüldüğü zamanlardan fazla gibiydi.

Bir yaz tatili geçecekti hadi başlayalım .

                       ○●

BİR YAZ SONRA

Peron 9 çeyrek. O Harry gibi mal gibi boş boş bakınmıyordu. En azından bu bir artı yöndü. Ailesini görebiliyordu.

Ardından koşarak duvardan geçti ancak bu sefer tren ortada yoktu.
Karşısında bir şato bir krallık vardı.
13.yy.  zamanlarıydı diye düşündü James.

Etrafta insanlar bağırıyordu. Pazar alanı vardı. James yürüdü aldırış etmedi şatoya yaklaştı.

James çaresizce bakıyordu.

                             ○●

Etrafına baktı James , yerde bir adam yatıyordu. Şato balkonunda bir adam konuşuyordu.

Yerde yatan bir ölü  "Bu yerde gördüğünüz kişi size ibret olsun ."

Ölünün etrafında Gaius ve cılız bir çocuk vardı. James o veleti tanıyamamıştı.

James Potter : MerlinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin