Fanfikce - Kovy? Jako vážně?

892 11 19
                                    

V 8:15 mi zvoní budík. Vylezu z postele a sleču se z mého půňtíkovanýho pyžama. Vzala jsem jsi na sebe růžové kalhotky,světle hnedou podprsenku,tričko s vlkem a roztrhané džíny. "CinkCink" zazvoňila mi SMS. "Ahoj Sofie,půjdeš dnes ke mne? Musim ti popřát...je ti 17 Sófo! :)  tvoje Denny". Usmála jsem se a odepsala "Čauky Denny,jasně moc ráda jsem tam za 10 min. :)  Tvoje Sófa". Zbalila jsem si do vaku adidas věci které k Denny potřebuji Mobil,pěněženku,nabíječku a...moji podpisovou kartičku Kovyho. Jsem z Pardubic třeba ho potkám a ten podpis prostě musim mít! Běžím neskutečnou rychlostí k Denny a píšu na mobile Kovymu na facebook "Ahoj Kovy,kdy budeš na Holubovské ulici v Pardubicích?". Je mi jasně že neo... "CinkCink" ! To neeeee,kovy mi odepsal! Zastavím se a koukám do mobilu. "Ahoj Sofinko,nooo nwm :) ale brzy když bydlím hned vedle (Romova ulice) :D Jsi hezká :) Měj se! ;)". Koukám jak blbá a nevím jestli čtu dobře...jsi hezká? OMG to nemohl napsat kovy! Zas sem se rozběhla ale ještě víc rychle! Zvonim na zvonek "Pazovská Eva" což ? mamka Denny. Odzvoní mi a já rychle běžím do 4 patra. "ŤukŤuk" zaklepu.Otevře mi Denny a pozve dovnitř. Ukazuji jí můj zkaz od kovyho.Usmívá se.Zvedla se s gauče a vzala si podivně velkou tašku do ruky. Popřála mi a předala tašku. OMG! Tričko,náramek a velký plyšový medvěd. Ale to tričko a náramek byl...KOVYHO! Woooow! Hned jsem si slíkla vlčí tričko a vzala kovyho a samoosobě i náramek. Byla jsem vedle! Poděkovala jsem Denny a šla domů. Mítlo se mi před obličejem známé tělo. Vrátila jsem se o 10 kroků do zadu. Ten "Pán" se s nějakou malou holkou fotil selfie...no neeee! Vyndala jsem si z vaku Kovyho kartičku a pomalu cupitala k "Pánovy". Je to Kovy! Wowooooooooowooo! "K-K-Kovy?" zvolala jsem potichu. Kovy se otočil "Ano?". Začala jsem brečet radostí! "Dáš mi prosím podpis?" potichu s pláčem povídam. "Ano,pro koho?" ptá se Kovy. "Pro Sofi Hrbolovou" usmívám se a čekám jestli mě pozná z facebooku. Píše na kartičku mé jméno. "Počkat ty si sofinka z facebooku?" povídá kovy. Poznam mě! "Anooo! :)". kovy se neskutečně usmívá. Pozval mě k němu domů! "Ok!" kdo by takovou nabídku nevzal! Woooooooooow! To není možná! Jsem bez sebe a zamilovaná! Jdeme k němu domů pomalím tempem a povídáme si. Došli jsme k němu domů a já jsem na 100% chtěla vidět jeho studio! Viděla! Sedli jme si vedle sebe na tu jeho bezva postel u bezva oranžové stěny. Dívali jsme se z očí do očí. Myslím že mezi námi začalo jiskřit. Když mi sundal džentlmensky kabátek viděla že mám jeho tričko a náramek. Zasmál se a přiblížil se k mé tváři...težce jsem polkla a hlavou mi běželo " Kovy mi chce dát pusu? Fakt? Já jsem potkala Kovyho?". "mlask!" a dostala jsem od něho pusu na tvář! Vzájemně sme na sebe kejvly. Začali jsme se líbat! Byl to neskutečný pocit! Líbat se s nejlepším youtuebertem na světe! Projížděla jsem mu ty krásné nagelované vlasy a on mé dlouhé červené vlasy.Svalil mě na postel a začal mě hladit po stehnu...cítila jsem se...Neskutečně! Já sem zůstala u vlasů ale on to střídal. Pak sem ho zatlačila do hrudi že už to stačí. Slezl ze mě a lehl si vedle mě. I když sem nechtěla pokračovat furt ve mě kolovala krev zas začít. "Kovy! Tohle bylo...ÚŽASNÉ! Tohle byl nelepší dárek k 17tinám!" povídala jsem udýchaně. "Tobě je dnes 17? :) WOOW! Tak to ti dám...moje číslo!" usmíval se! Číslo? Hrklo ve mě! Nadiktoval mi jeho číslo a já Kovymu moje! "Chci ti říct..." ozval se kovy..."Líbíš se mi". Jen sem se usmála a dala mu pořadnou pusu! Byla jsem zamilovaná! Chtěli jsme ještě dělat takové blbůsky řekl mi "udělej mi přehlídku tvého spodního prádal" a začal se smát (i já). Sundala jsem si tričko a začala pochodovat po jeho oranžovém pokoji. "A co kalhoty? :)" Zeptal se kovy. Smála jsem se! Sundala jsem si kalhoty a udělala přehlídku. "A co ty! Udělej mi taky přehlídku! :)" zvolala jsem. Kejvl na mě a ukázal na třičko. Pochopila jsem že mu mam sundat tričko. Sundala. Kovy si sundal ještě kraťasy a ukázal se jako na modním molu. Chichotaly jsme se jak blázni! Padli jme na postel a...začaly se zas líbat...ale! Odstrčila jsem ho. Viděla jsem na jeho hodinkách že je 15:03. "Musim jít Frantičku :)" řekla jsem. Kovy na mě udělal smutný ksichtík. Já jsem opakovala smutnou tvářičku. Ale on mě pohladil po tváři a řekl "přiď zítra natočíme video ;)". Woooow! Budu ve videu! Oblíkla jsem se. Šli jsme ke dvěřím a naposledy jme se líbaly. "Zítra!" řekla jsem a usmála jse.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 20, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Fanfikce - Kovy? Jako vážně?Kde žijí příběhy. Začni objevovat