"No já ... " Natahuje Vadim.
"Co je ? ... " Zeptala jsem se a pousmála.
"Už jsem ti to chtěl říct delší dobu že tě..." Ale Vadimovi někdo skočil do řeči.
"Já věděl že tu budete " Řekl za námi Martin.
"Martine co tu sakra děláš !? " Zeptala jsem se naštvaná Martina. Jinak Martina z kanálu Jmenuju se Martin asi znáte .. No tak to je on.
"Sem přišel ne ? Ty nejseš ráda ? " Zeptal se mě Martin.
Jen jsem se na něj naštvaná podívala ... Viděla jsem totiž zklamaný Vadimův výraz v očích...
"Promiň Váďo.." Pošeptala jsem mu do uší a dala mu pusu na tvář.U Martina doma.
"No tak co budem dělat ? " Zeptal se Martin .
"Zahrajem si flašku " Řekl Vadim a usmál se na mě.
Odkejvala jsem to a šlo se hrát..Jako první jsem začala já a dala jsem úkol Vadimovi aby našel rychle za 7 sekund něco růžového.
Potom byl na řadě Vadim a dával úkol mně.. Čekala jsem co si zas vymyslí za krávovinu ale chtěl abych mu jen dala pusu na pusu... A to byla chyba.. Martin totiž začal být žárlivý a tak přinesl láhev vína .. Ale mně došlo o co mu jde ... Chtěl abych pila ale já si dala jen sklinku. Spíš mě znepokojovalo jak pije Váďa s Martinem láhev po láhvy ...
Pak došlo na mě a Váďu znovu.. A já se bála co ho napadne když je pod vlivem alkoholu...
Já to věděla... Chtěl abych se svlékla do naha a trochu jim zatancovala ..
" No to ani náhodou " Odcekla jsem ..
" No to si piš že to uděláš ty kočičko " Odpověděl a chytil mě za ruce .. Teď jsem se bála k čemu opravdu dojde ....
Odtáhl mě k posteli a pak mě na ni zhodil .. Já nic nedělala i když jsem měla chuť mu jednu vlepit tak jsem pro něj byla jako hadrová panenka ... Potom to začalo... Pomalu ze mě svlíkal všechno oblečení.
Byla jsem nahá a bezmocná na posteli... Potom mě konečně pustil a řekl Martinovi aby mě když tak držel abych neutekla . V tu chvíli jsem měla strach co se bude dít teď .. Vadim vzal moje oblečení a vyhodil ho z okna ..
" Počkej co děláš !? " Zakřičela jsem na něj.
Ale když jsem se rozběhla Martin mě chytil .
Bylo mi to jedno .. A to už naprosto všechno... Pak jsem vypila dalších asi 6 skleniček ubrečená na záchodě .. A to jsem neměla dělat jelikož jsem byla ožralá i při 3 sklinkách... Nikdy jsem nepila alkohol ale teď jsem měla potřebu...
Otevřela jsem dveře od koupelny a doslova vlítla na Vadima ale v půlce cesty jsem se zastavila... Vadim seděl na posteli jenom v trenýrkách a brečel ...
" Mrzí mě to Dani ..." Odpověděl .
Martin už konečně spal naštěstí...
"Ale copak kocourku přece nebudeme brečet a pořádně si o užijem ne ? " Řekla jsem .
On se na mě jen podíval s rozzářenýma očima a radostí v nich .
No ale toho co se pak stalo jsem provždy litovala...
ČTEŠ
Proč zrovna Vadim?
FanfictionAhoj :) Pokuď zrovna ty čteš tento příběh tak do komentů mi můžeš psát co na něm mám zlepšit :) Moc děkuji za každý Like,sdílení a Koment :)