Hneď ako som sa postavila z lavičky jeho oči sa na mňa pozreli a jeho úsmev bol dokonalí. ,,Jaaj a ja som Ondrej " povedal a stále sa usmieval. Ja som Erika teší ma ." Keď som to povedala v jeho očiach mal iskru a jednoducho odpovedal ,,Aj mňa teší Erika :) ". Najprv sme sa len rozprávali dozvedeli sme sa o sebe základné veci. Viem o ňom že má krásne modré oči ,hnedé vlasy vyčesané do hora , je milí chodí na strednú , hrá na gitaru a to je priam úžasné . Potom sem sa išli najesť do Lidlu jednoducho sme si kúpili žrádlo . Nakoniec ma odprevadil domov.Keď už sme boli pred mojím domom pozrel sa na mňa a začal sa približovať. V mojej hlave sa toho vtedy hnalo veľa ...dúfam že mi nejde dať pusu dúfam ze ma ide len objať no stalo sa niečo iné. Naklonil sa ku mne a zobral mi z chrbta jeho bundu ktorú mi požičal lebo mi bola zima . Bola som sklamaná . Už som myslela že bude z toho trocha viac . Len si zobral tú budu a odišiel ani ,,a"ani ,,b" len odišiel. ,,Tak Ahoj " zakričala som ale on nič.
O pár hodín ...
Už dobrých pár hodín som na počítači a hľadám Ondreja ale márne . Našla som všetko možné len jeho nie . ,,Erika nie si hladná ? " zaklopal mama s tanierom v ruke ,,Mamiiii nie!" povedala som nahnevane ,, A s kým si to došla domov dnes ??? zas a znova sa mama vypytovala ,,Jaj mama kamarát " .,,Kvôli nemu si taká nervózna? " no nie vieš ne kvôli babke bleskovej....,,nie nič mi neni " povedala som ale asi mi to nezožrala ,,nemysli si aj ja som mala 17 viem čo to je ... ale veď dobre nechám ta " odišla a zavrela dvere . V tom mi na facebooku vyskočila žiadosť o priateľstvo . Ondrej Sladrejsky vás žiada o priateľstvo . Pozrela som fotky a bol to on a má aj súrodencov . Keďže som si bola istá že je to on priala som to . Presne 1 minútu nato mi aj napísal .
BẠN ĐANG ĐỌC
Lavička
Ngẫu nhiên,,Som tu, kedy prídeš?" spýtala som sa mojej kamarátky ,,no vieš ja dnes nemôžem musím ísť za otcom naozaj sorry " oznámila mi Paula pár minút po mojom príchode . ,, Ok nevadí čau!". Úžasné tri dni sa o tom bavíme a ona... a škoda reči . Tak si sadn...