Bölüm 7

24 4 0
                                    

Medya:Efe

Ekinden devam.........

kabus görerek uyanmıştım.

balkona hava almak için çıktığımda tam girecekken rüyayla efeyi gördüğüm için olduğum yere çakılı kaldım.

beni görünce dudağını dişledi.

eve gelince herşeyi anlattı.Erdinç olayı hakkında olumlu sonuç verdim çünkü ailesinin neden bıraktığını bilmiyorduk.

yarın kızlara sorarsın dedim ve beraber benim yatağımda yattık mallum kabus beni baya etkilemişti.

(Mira dan devam.......

sabah sabah kim bu ya

-lan kapatınn şu alarmı başlatmayın alarmınıza!diye bağırıyordum uykum vardı ki kafama şaplağı yiğince küfrettim.

-ne alarmı lan benim eylem gerizekalı.

eylem kafama şaplak atınca kendime gelmiştim.

-kalkın hadi markete gittim o kadar süt aldım.hadi.

-süt mü?dedi dünya

-evet dünya süt hadi.

kalkmayan ekinle rüya kalmıştı ki beraber uyumuşlar ay pamuk prensesler onları kaldırdıktan sonra masaya oturduk.

-bana bak eylem ölmeyiz dimi?dedi ekin şüpheyle

-ne ölcen lan kötüye bişi olmaz.dedi eylem ekinede şaplak atarak.

sütü içmemle püskürtmem bir olmuştu.

-Bu ne lan bildiğin tarihi geçmiş kuş boku vermişler sana.

dediğime herkes anıra anıra gülerken ne dediğimi idrak edince bende gülmeye başladım.

kızlar sütü döküp çay içerken rüya erdinçi anlatmıştı.Hepimizden eylem hariç üzülüceğini söylemişti bizde doğruyu bilmeden karar veremeyiz demiştik.

ve olumlu sonuça varmıştık.

rüya abisiyle gidiceği için okula gelmicekti.

okula gittiğimizde.dersler sıkıcıydı bide enesle aynıydık ama ne enes vardı ne efe sadece emreyle eren vardı.

onlarada sorulmazdı ki?gerçi neden sorcamki kendine gel mira kendine gel.

sınıfa nöbetçi girip

-hocam müdür bey mira er'i çağıyrıyo.

kızlar bana bakarken bende bilmiyorum bakışı atıp müdürün odasına girdim.

e yuh ama!

evet sevgili okuyucular şimdi öncelikle bu kitabı yazmama en çok katkısı olan @yazaremily 'e çok teşekkürler beraber yazdık sayılır onun aklına hayranım ayrıca onun kitaplarından esinlenerek yazdım okumanızı öneririm.

iyi okumalarr

ÜŞÜDÜĞÜM YANGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin