Bölüm 3

20 4 0
                                    

Medya:Eylem ve giydikleri

sabah alarm çalmadan kalktım.

kızlar alkmış kahvaltı hazırlıyordu.

-günaydın.dedi eylem gülümseyerek.

-günaydın mavi gözlüm.dedim ve yanağını sıktım.sofraya oturunca melisin yüzü çizilmişti.

-ne oldu lan melis ne bu hal?

dedim bogazında da yırtıklar vardı.

-bi kızla kavga ettim.al işte biz buyduk kavgacı.

-kim  bugun göster çıkışta o kızı

-tamam abla.dedi ve yanağımı sıktı.

-dün baktım yoktu kız olsaydı ben dövcektim kanka.değince rüyaya tamam anlamında başımı salladım.

-o değilde dün nasıl dövdük lan berilli.

-o değil tüm manyaklarmı beni bulur arkadaş?diye isyan eden rüya herkesi güldürmüştü.

okul için hazırlanmıştık hatta yola çıkmıştık.Melis servisle gidiyordu uzak değildi ama yinede servisleydi.

okula geldiğimizde bugunki ilk ders beden di.sevinçle en alt kata indik.

ela bizi görünce yanımıza geldi.

-hoşgeldiniz.dedi

-hoşbulduk.

dedik bizde.

hoca gelince herkes sıra oldu biz ,enes ve beriller hariç

hoca birşey diyemiyordu.diyemezdi zaten

-çocuklar bugun voleybol oynıcaksınız 2 hafta sonra maç  var oyuncu seçicez.

dediğinde biz çok iyiydik hata son anda hatamız yüzünden yenilmiştik şehir dışı maçlara bile gitmiştik hemde kaçkere.

oyuna başladığımızda bize karşı berillerdi.gerçekten iyilerdi ama biz çok daha iyiydik.

10-6 yenmiştik.

-siz baya iyisiniz kızlar.dediğinde hocaya 

-hocam biz şehirde 1. şehir dışlarında 2. olduk.

dediğinde rüya hoca 

-cidden mi?dediğinde başımızı salladık.

beriller gelip


-hocam onlar hile yaptı.dediğinde ben kahkaha atıp

-hadi 1 veya 2 tanesine yaptık diyelim 2 puan daha var beril.dediğimde bi bozardı bi bozardı ki bardağa koy iç mübarek! tamam kötüydü.

en son hoca serbest bıraktığında kızlarla türbüne geçip oturduk.

yanımıza 4 erkek geldi cidden tatlı ve yakışıklılardı.

-selam.dedi içlerinden mavi gözlü kıvırcık saçlı olan

-selam.dedi ekin soğukça

-ben melih.

dedi ama ses vermedik.en sonunda gittiler.

eylemin kafaya top gelicekken ekin tutunca eylem kalktı bu topu atan berilin yanındaki kızdı.

-lan alın topunuzu başka yerde oynayın lan bu kızın kafaya bu top gelseydi seni top ederdik kahpe!diye ekin bağırınca herkes dikkat kesilmişti. kızlar yanımıza gelince aha başlıyoruz yeppu!

-ne diyosunuz lan siz?

dediğinde ekinin elinden topu aldım ve berilin yüzüne attım.

-önününe baksana lan!diğe kükreyince

-o kadar bakıyorum bakıyorum ama hiç birşey yok önümde!önümdeye baskı yapmıştım bu onu daha da sinirlendirmişti anlaşılan.

-ne oldu tatlım sustun bakıyorum.dedi rüya eziklercesine

-tabi susucak kızım.dedi eylemde sırıtarak amacımız kavgaydı! ama bunlar hep kaçıyodu.

-kes lan sesini!diye sarışın kız kükreyince rüya kızın elini büküp bacak arasına tekme attı.

-olum bize emir verecek son kişilerdensin.şimdi git işinin başına kerhaneye dön.değince rğyanın snirlendiğini anladım.

bu sırada beril tam adım atmıştı ki.

-yeter kızım amma açtınız amına goyim.dedi ekin ve allah ne verdiyse daldık kızlara.

bizim bir iki sıyrık vardı ama onlar feciydi.

hakan amca sorunca anlattık bizi salınca der bitmişti.bizde masalın okulun önüne gittik tabi yolda durmuştuk çünki canımız dondurma çekmişti.

okulun önüne geldiğimizde kızda ablasını getirmişti ama bu kız e yok artık lan!



ÜŞÜDÜĞÜM YANGINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin