Medya:Mira
selam ben mira er ailem 5 yıl önce öldü.o 5 yılda yetimhanede kardeş edindiğim 3 kız var eylem,ekin,rüya.
onlar bana aile oldu ruya'nın bi abisi var ama umrunda değil benim'de bir kız kardeşim var adı da melis aslında benim adım da deniz ama reşit olduğumda adımı değiştirdim.
herneyse sabah kalkmamın nedeni erken yatmış olmam dün yine barda fazla içip sızmışız kızlarla ailem zengindi hemde baya hisseleri ölürsek diye benim üstüme yapmışlardı.
biz eski lisemizde -ki kavga yüzünden atıldık-belalıydık kimse bulaşamazdı.Fakat rüya bi kızla kavga etti bu kızda bize haber vermeden arkasını topladı bizde daldık hepimiz kitbox'cuyuz bu arada hala gidiyoruz.o yüzden kavga edip dövdük kız da kaçtı.müdüre bizi suçlu gösterdi.müdürde bu kaç oldu değip attı.
şuan ise istanbuldayız aslında eskişehiri çok sevsekte şehir değiştirdik çünkü babamın can dosu hakan amca bizi kendi kolejıne çağırdı.Bi kere görmüştüm onunda 2 oğlu vardı sanırım.Biri benle diğeri ise melisle yaşıttı hakan amca arada sırada gelirdi bize ama ne işini ne çocuklarını görmüştüm.
herneyse bizde sahile yakın ev tuttuk.Şuan ordayız ben ve melis sahilin yakınındaki parkta oturuyoruz.
çalan telefonuma baktığımda ekin yazısını görür görmez açtım.
-efendim canım
-mira gelirken yaş pasta alsana
-tamam birazdan geliriz.
-tamam
dedi ve kapattı melis gelince ona döndüm.
-ne oldu fındık?
-Abla şu çocuk üzerime kum attı.Bende kızdım abimi çağırcam diyo.
-ay kıyamam hadi gel bakalım.
ailemden kalan tek melis vardı ve ben onu çok seviyordum.
-ne oldu ali
erkek sessiyle kafamı kaldırdım.OHA! bu çocuk meteordu.
-Kardeşin benim kardeşime kum atmış
dediğimde sırıttı.
-iyi yapmış
-öyle mi?
dediğimde olumlu salladı peki
bende kum alıp onun üzerine attım melis de gülerek
-iyi yapmış.dedi zeki kız
-ne yaptığını sanıyorsun lan sen!diye kükreyince tepki vermedik melis bön bön baktı benim kız kardeşim lan o korkarmı kolay kolay
-ne bağırıyosun?
-Üzerime kum attın gerizekalı.
-1.ben gerizekalı değilim senin beynin diz kapağımı geçemiyor gelmiş bana konuşuyorsun.2.kardeşimin intikamını aldım.3.sensin be gerizekalı.
son söylediğime cırlamıştım.
-hay seni doğuran anayı ben-
yüzüne yediği tokatla sustu. gözümden yaş geldiğinde melis çocuğa tekme attı.Bende elini tuttum.
yarım saatir markette sıra bekledikten sonra sonunda eve gelebilmiştik.
bugun ki olanları kızlara anlattığımda ailemli olan yer hariç gülmüşlerdi.
gece kapı açılınca küçük parmaklarıyla melis
-abla gök gürüldüyo.değince yanıma aldım.bende korkardım ailemi evlilik döneminde yemeğe yollamıştım ve bu benim suçumdu melis bilmiyordu bilse benden nefret ederdi heralde.
gök gürüldüyo ve yağmur yağıyodu o gün melis uyuduğu için uyandırmamıştım.Oda yetimhanedeydi.
reşit olunca yanıma almıştım.
sonunda uykuya dalmıştım ama son duyduğum melisin
-sizi özledim.demesiydi.
Evet bu kitabı istekle yazıyorum lütfen saygı umarım beğenilir iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜŞÜDÜĞÜM YANGIN
Ficção Adolescentegülebiliceğiniz bir kitap. kapak yapan ''beliizaten'' 'e çok teşekkür ederim.