( Multideki Bulut ) Merhaba arkadaşlar. Size ilk kitabım olan Sil Baştan' ı sunarım. Bu kitabı bitirmeden durmayacağım. Bölümler bir haftada bir pazar günleri eklenecektir...
Alttaki açıklamayı okumayı unutmayın!
Sil Baştan kitapı bol mizah içerir. Mizah kitaplarına ilgi duyan kişilere tavsiye ederim●※●※●※●※●※●
Bugün sevdiklerinle yaşaman için sana verilen bir şans olabailir. Kim bilir belki yarın herşey için geç olucak. Keşkelerle yaşayacaksın. Hergünün senin için üzüntüden ibaret olucak. işte ozaman karşına çıkan ilk yabancıya anlatacaksın dertlerini.Ozaman o yabancının bile değerini alınacaksın .Onu kaybetmekten korkacaksın. Ozaman anlayacaksınki tek bir kişiye bile muhtaç olduğunu.KARANLIKTA IŞIĞIN PARLIYOR,
NEREDEN GELİYOR, BİLMİYORUM.
ÇOK YAKINDAYMIŞ GİBİ GÖRÜNÜYOR,
OYSA O KADAR UZAK Kİ.
NE OLURSAN OL;
PARLA PARLA KÜÇÜK YILDIZ!
Oyuncular;
1.) Vini Uehara: Kıvanç
2.) Barbara Palvin: Eda
3.) Cameron Dallas: Bulut
4.)Emily Rudd: Selin
5.)Logan Lerman: Berk
6.)Zac Efron: Tuna
7.)İga Wysocka: Elifnur
8.)Chris Collins: Kıvanç
9.)Mine Tugay: Egemen
10.) Selena Gomez: Yaren
11.) Ariana Grande: Yağmur
12.) Conor Maynard: Kağan
13.) Justin Timberlake: Abdi
14.) Jeniffer Lopez: Irmak
15.) Arthur Gosse: Sarp
16.) Ashton Irwin: Emre
17.) Joseph Morgan: AhmetOyuncularda bu kadar. Şimdi ise birinci bölüm!!!
Birinci Bölüm "Kıvanç"
Her zamanki gibi güneş ışıkları ile uyanmıştı. Yataktan hafifçe doğrulup olduğu yerde kollarını hareket ettirdikten sonra yatağından kalktı ve ayaklarına terliği hızlıca giydikten sonra hızla aşşağıya indi.
Liseli olduğu içinde evde arkadaşı ile birlikte kalıyordu. Herhalde arkadaşı erkenden dışarıya çıkmıştı. Kahvaltısını yaptıktan sonra spor salonu için hazırlandı ve bahçeden dışarıya çıktı. Arabasına 'da bindikten sonra telefondan saatine baktı. "Saat 11:00. Spor salonuna 11:30 'da varması gerekiyordu." Ayağını gaz pedalına biraz daha bastırdı ve yoluna devam etti.
22 dakika sonra;
En sonunda spor salonuna geldiğinde arabasını spor salonu 'nun önüne park etti ve yavaş adımlarla içeriye girdi.
İçeride bir kaç kişi vardı. Etrafına bakmayı kestiğinde soyunma odasına gitti.
Üzerini 'de değiştirdikten sonra boş olan aletlerin başına geçti ve çalışmaya başladı.
Bir kaç dakika geçer geçmez Kıvanç olduğu yerde oturdu ve etrafına baktı.
Uzun süren bakışların ardından başka bir aletin başına geçti. Çalışmaya başlayacaktı ki yanına Bulut geldi. Gülümseyerek yanına oturdu.
"Naber kanka" dedi komik gülümsemesi ile. Kıvanç 'da ona komik bakışlar attı.
"İyidir senden?"
"İyi"
"..."
"Kanka burası beni biraz sıktı. İstersen konuşabileceğimiz bir yere gidelim" dediğinde Kıvanç kafasını onaylar şekilde salladı.
"Olur"
İkisi 'de oturduğu yerden kalkıp spor salonu 'nun karşısında ki burger kinge gözleri takıldı.
"İstersen Bulut burger king 'de konuşabiliriz" dediğinde
"Olur" dedi Bulut.
Burger king e vardıklarında ikiside ilk yemeklerini aldılar sonra 'da masalarına oturdular. Bulut
"Kıvanç ben spor salonunda ki Eda 'ya aşık oldum" dedi gülümseyerek.
"İyi. Peki çıkma teklifi etmiyecek misin?" Dediğinde Bulut uzunca sessiz kaldı.
"Bilmem. Galiba evet"
"İstersen aranızı yapabilirim" dediğinde Bulut sırıtarak baktı.
"Ben ortaokul bebesi değilim Kıvanç. Kimseye ihtiyacım yok"
"Tamam. Bakalım sevgili olabilecek misin?" Dedi burgerinden kocaman bir ısırık alırken
O sırada kapıdan içeriye Eda girdi. O sırada 'da Bulut gülümseyerek ona bakıyordu. Gözlerini Eda 'dan çekemiyordu ki Kıvanç ...
DEVAMI 2. BÖLÜMDE. Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Yeni bölüm biliyorsunuz bir dahaki pazar günü geliyor. Bölüm bu arada kısa olduğu için üzgünüm.
*vote ve yorum yapmayı unutmayın*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sil Baştan
HumorSil Baştan kitapı bol mizah içerir. Mizah kategorisinden kitap sevenler için güzel bir kitap olacağına inanıyorum. Lütfen bölüm okuduktan sonra vote ve yorum yapmayı unutmayın!