Ne demek oluyo bu

9.3K 270 11
                                    

Kusura bakmayın bayağıdır yazmadım.

Off akşam yemeğine kadar delircektim ama sonunda vakit geldi. Altıma siyah kot üstüme siyah atlet ve önünü açık bıraktığım Kareli gömleğimi giydim.

Hizmetçi alev beni çağırdı ve yemeğe indim hemen babamın yanında eren vardı Karşısı boştu babamın diğer tarafına oturdum yemek boyunca ev sessizdi. Lokma atmadim ağzıma.

Kızım yesene yemeğini.

Benimle konuşacağınız konu ne

Sen nerden biliyosun seninle bişey konuşacağımı.

Bu sırada babam Yağıza sinirle bakiyodu .

Eninde sonunda öğrenecek şimdi söyleyin olsun ve bitsin artık .



Bak Şirketimizin büyümesi için ben ve Yağızın babası düşündük ve seni ve Yağızı evlendirip bir aile olacağız. Böylece Şirketimiz bir aile şirketi olacak.

Ne bu saçmalık yaa kameralar nerde el sallayalim siz aklınızı mı kacirdiniz . Bak bu şaka hiç komik değil tamam mı hemen kesin şunu.

Kes sesini iklimya karşında baban var senin . Bir daha uyarmıycam seni.

Bu kadarı fazla bu ne ya iki gündür olanlar yüzünden aklımı kaçırcam. Bi hışımla ayağa kalktım hemen babamda kalktı .

Baba mı ?? Ne babası sen benim Babam falan değilsin eğer babam olsaydı beni tanımadığım biriyle evlendirmezdin senden nefret ediyorum Mehmet Korel sende şirketinde yerin dibine Batsın.

Son söylediğim şeyle bi tokat yedim.
Tokat!!!
Ahmet babam bana bi kere fiske  bile vurmamışken bu adamın ne haddine gözlerim doldu. Ben bu eve ait değilim. Kendi ailemin yanına gidicem ben. Bi anda Erenin yüksek sesini duydum.

Sen naptığını sanıyorsun. O senin kızın

Hayır ben onun kızı değilim ben İKLİMYA YILMAZ'ım ve şimdide ait olduğum yere gidicem. İlla biri evlencekse Alevle Yağızı evlendiriver. Zaten çocuk çalışmalarına şimdiden başlamışlar.

Son lafımı soyledikten sonra tam odaya çıkıyodum ki

Senin ait olduğun yer burası. Sen benim kızımsın. Aklını başını toplayana kadar bu evden çıkamazsın. Şimdi odana git.

Sinirle odaya gittim ve ağlamaya başladım. Lanet olsun bıktım. Önce ailem sonra bu. Ne bu saçmalık. Hayır hayır asla olmaz asla evlenmem onunla ben banane onların şirketinden yerin dibine Batsın şirketleri umrumda bile değil. Kendime sırt çantası hazırladım ve biraz paramda var. Onları alıp çıktım. Tam kapıdan çıkarken bi tane iri yarı bi adam vardı kapıda.

Efendim Mehmet Beyin kesin emri var dışarı çıkamazsınız.

Çekil önümden gidicem

Maalesef Efendim

Nerde o odasında mı git söyle hiç birşey yapamaz.

Çıktılar efendim Eren Bey'le tartıştılar ilk Eren Bey sonra o çıktı. Şimdi lütfen içeri dönün.

İri yarı adamla bu küçücük bedenimle baş edemeyeceğime göre mecburen eve döndüm. Tam odama girdim arkamdan Yağız girdi ve kapıyı kitledi .

Sen naptığını saniyosun şu kapıyı . Nefret ediyorum senden ondan Eren den alev den o evin önündeki korumadan hepinizden nefret ediyorum.

Sus artık bende sana meraklı değilim ama konuşmamız gerek evlenmemiz konusunda.

Kahkaha attım ve ne evlenmesi asla evlenmem senin gibi bi sapıkla.

Sapık mı ne sapıklığımı gördün be .

Alevle mutfakta şeyapmanız beni odaya kitleyip sevgilim olcaksin dışında mı.

Onlara sapıklık mı diyosun. Sana öyle bi sapıklık yaparım ki benimle evlenmek zorunda kalırsın. Ama ben ilk gecemize saklayacagim seni.

Bu dediğiyle ona bi tokat attım . Tokat atmamla saçlarımı çekip duvara yapıştırması bir oldu.

Sana hayatında yaşayabilecegin en kötü ilki yaşatırım anladın mı hemde hemen burda . Senin yatağında. Düzgünce konuşmaya geldim buraya dinle beni.

Saçlarımın dibi yanıyordu. Beni yere fırlattı resmen. Öylece kalakalmıştım ben İKLİMYA asla susmayan ben öylece kalakaldim çok geldi artık bunlar bıktım yere oturdum ve ayaklarımı kendime çekip kollarımı ayaklarıma doladım . Benim yatağıma oturdu ve konuşmaya başladı. Bense sadece dinliyordum bu gece olanlar çok fazlaydı.

Bak bu evlilik biz istesekte istemesekte olacak . Alışmaya bak bana çünkü evlendigimizde birdaha asla ayrılamayacağız. Yine aynı hayatını yaşarsın okula gidersin gelirsin kız arkadaşlarınla gezersin. Belki bi çocuk yaparız onla ilgilenirsin.

Çık odamdan çık nefret ediyorum senden seninle evlenmicem senin çocuğunu dünyaya getirmektense ölürüm daha iyi anlıyo musun.

Sana bir hafta zaman kararını ver 1 hafta sonra seni istemeye geleceğiz. bende sen gibi tepki verdim ilk önce ama sonra Şirketim için en doğrusu bu olduğuna karar verdim. İYİ GECELER

Dedi ve çıktı sonra dış kapının kapanma sesi geldi . Bende yerde otururken göz kapaklarim ağırlaşmaya başladı. Ve uykuya kendimi bıraktım

 Çakma KOCAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin